Driftig overstrekken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door senna1979, 7 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senna1979

    senna1979 Fanatiek lid

    3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Marin is nu drie maanden oud, ze kon al flink driftig zijn maar zeker de laatste dagen kan ze vreselijk driftig zijn.
    Gisteren dacht ik echt: "dit is niet normaal", ik had haar helemaal in de "houtgreep" en nog bleef ze helemaal uit haar "panty" gaan.
    Het baart mij zorgen dat ze ook enorm ligt te overstrekken, ze doet 1 arm omhoog en draait haar bovenlichaam opzij, altijd naar dezelfde kant.
    Zou het te maken kunnen hebben met het sprongetje, is het karakter, is ze gestresst, is het iets lichamelijks?
    Volgende week donderdag moet ik weer naar het consultatieburo.
    Mijn vraag is aan jullie, is jullie baby ook wel eens driftig?

    Groetjes Senna
     
  2. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Over driftigheid weet ik zo niet, maar het overstrekken en altijd naar dezelfde kant zou kunnen betekenen dat er een nekwerveltje oid vastzit bij haar. (kan een osteophaat verhelpen)
    Heeft ze die voorkeur altijd al gehad?
     
  3. Sijke

    Sijke Bekend lid

    Onze zoon kan inderdaad ook driftig zijn, bijv. als hij niet snel genoeg naar zijn zin te drinken krijgt.
    Hij overstrekt zich inderdaad ook wel, trekt dan heel zijn rug krom. HIj doet dit soms ook na het drinken als er een boertje dwars zit.
    Ik ben ook heel benieuwd of er ervaringen zijn met overstrekken. Ik weet niet wanneer het té is, Arwin doet het niet iedere dag, maar toch wel redelijk vaak.
     
  4. senna1979

    senna1979 Fanatiek lid

    3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Ik ben afgelopen tijd twee keer naar de fysio geweest i.v.m een dreigende voorkeurshouding.
    Marin is toen helemaal lichamelijk onderzocht en volgens de fysio waren er geen blokkades, dit is nu een maand geleden denk ik.

    Kus Senna
     
  5. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Justin doet dit constant bij zn fles drinken.. Wat de oorzaak is? Niemand weet t precies.. Ikzelf denk oa dat hij dit doet omdat er lucht in de weg zit.. n boertje wil soms helpen maar meestal niet. Dan 'perst' hij ook als t ware.
     

Deel Deze Pagina