symptomen worden minder, is dit normaal?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Moontje, 26 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    Hoi hoi,

    Ik ben nu 11 weken zwanger en mijn symptomen zijn een stuk verminderd. Ik voel me niet meer zo moe overdag ('s avonds nog wel), mijn maag is weer rustig, mijn borsten doen niet meer zeer, alleen nog gevoelige tepels. Ik heb nog wel af en toe een zeurend gevoel in mijn onderbuik. En mijn darmen zijn nog wat van slag.

    Is het normaal dat dit allemaal afneemt of moet ik me druk gaan maken? Ik ben vorige week naar de vk geweest, maar die kon het hartje nog niet horen (10 weken en 3 dagen zwanger).

    Graag hoor ik van andere dames waar ze nog 'last' van hebben na 11 weken ongeveer.

    Groetjes,

    Moontje
     
  2. Niet meer actief

    nou ik had ook al snel nergens geen last meer van hoor, is denk ik gewoon heel normaal!!!
    enkelt er zijn uitzonderingen, die juist wel lastblijven houden, en dat is gewoon balen!!!
    geniet er maar van want de vermoeid heid enzo komt vanzelf wel weer opzetten hahahaah

    xxx
     
  3. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Hoi Moontje,
    Ik heb ook nog weinig last van kwaaltjes hoor. En ik ben nu bijna 12 weken wij horen gewoon bij de gelukkigen die er na de 3 maanden geen last meer van hebben.
    Geniet van je zwangerschap meid!

    Groetjes MissPuma
     
  4. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    Nou, gelukkig maar! Ik moet nog tot vrijdag wachten voor de eerste echo. Ik ben nu al zenuwachtig!

    Moontje
     
  5. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik hoop dat ze met de echo wel een hartje zien zeg. Bij een collega van mij konden ze de eerste keer het hartje ook niet horen, maar met de echo was het duidelijk te zien. Het schijnt regelmatig voor te komen.
     
  6. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Mijn kwaaltjes zakken nu ook af.
    niet meer echt misselijk en als ik het ben is het stukken minder dan de eerste weken.
    minder moe,maar ben wel blij als ik in mn bedje lig s'avonds.
    verder voel ik me gewoon zwanger,aderen goed zichtbaar op mn borsten en gevoeligere tepels enzo maar verder niet meer zo als eerst.
    en ook is het normaal dat je klachten minder worden rond deze tijd.
    bij 10 weken is het HCG het hoogst en verder bouet het af dan.
     
  7. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ja na ongeveer 12 weken kunnen de kwaaltjes afnemen en omgezet worden in juist veel energie enzo ;)
    dat was bij mij zo teminste tot 5 mnd toen kreeg ik last van me bekken :(
    dus geniet van elke dag ZONDER kwaaltjes ;)
     
  8. Nance

    Nance Actief lid

    7 dec 2005
    157
    0
    0
    Ik had zowiezo al weinig kwaaltjes.Meeste last had ik van mijn borsten en die gaan nu ook al minder pijn doen.
    Ik schrok er ook een beetje van,maar ben blij dat het dus niks ernstigs hoeft te zijn.

    Liefs Nancy.
     
  9. Kitty

    Kitty Actief lid

    10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Ik begrijp je bezorgdheid. Zit er zelf ook een beetje mee. We hadden op 9 weken,3 dagen een hartslag en volgende week dinsdag moet ik terug. Maar het is heel stilletjes geworden rond symptomen en ook ik heb dan de neiging eventjes te panikeren (zeker na miskraam).

    Maar we gaan voor een positief resultaat.

    Tis te hopen dat jij dit snel ook hebt !

    Liefs
    Kitty
     
  10. kaatje81

    kaatje81 Actief lid

    14 nov 2005
    137
    0
    0
    Groningen
    hier nog wel steeds misselijk, maar de pijnlijke borsten nemen wel af. Alleen blijven mijn tepels wel aardig gevoelig. Is het bij jullie trouwens ook zo dat de ene keer de aders op je borst super goed zichtbaar zijn en de andere keer veel minder zichtbaar zijn?
     
  11. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Hier nog eentje.
    Heb net als jij Moontje nog wel last van m'n darmen maar de rest is ver weg.
    Ben soms nog wel wat moe maar dat komt meer doordat ik dan overdags veel gedaan heb :oops: .

    Vind dit ook wel een beetje eng; ben gewoon onzeker.
    Heb gelukkig woensdag een echo dus hoop dat ik dan wat minder onzeker ben.

    Silly
     
  12. loesje

    loesje Bekend lid

    1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    hoi meiden,

    ik heb ook geen klachten meer, ik vind het zo vreemd ben echt bang dat er iets mis is heb volgende week mijn eerste echo(vaginaal) en ben zo bang dat het hartje niet klopt :(
    maar ja iedereen zegt dat ik de gezond uit zie en dat het wel goed komt dus hou ik me daar maar aan vast ;)
     
  13. makey

    makey Fanatiek lid

    16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    hier heb ik dus ook last (of niet natuurlijk) maar ik had ook ontzettend pijnlijke borsten vanaf week6 echt heel pijnlijk en erg moe moe en nog eens moe.
    nu heb ik sinds een paar dagen geen last meer van mn borsten niet gevoelig of pijnlijk vind t toch wel raar ben zo bag dat t niet goed is.
    heb 18april pas een echo
     

Deel Deze Pagina