overgaan naar fles???

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door 1982ra, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1982ra

1982ra Lid

30 dec 2008
    33
    0
    0
    Zaterdag 24 april ben ik bevallen van een zoon. na een makkelijke bevalling heb ik alleen 2 nabloedingen gehad en erg veel bloed verloren bijna 3 liter. Ik heb een bloedtransfusie gehad en zit nu aan de staaltabletten. Nu ben ik momenteel heel snel moe natuurlijk.Ik geef nog wel steeds borstvoeding maar heb daar even twee vragen over.
    Herstel je minder snel van het borstvoeding geven?? En kan je dan beter overstappen op fles??? (soms zit er maar 2 uur tussen)
    Hij drinkt eigenlijk wel heel goed 1 voeding per keer meestal, alleen zit hij dan volgens mij zo vol en vervolgens komt er heel veel weer uit. Is dit met flesvoeding ook minder??

Hopelijk kan je me antwoord geven op deze vragen?

groetjes

2. Friso

Friso Voedingsdeskundige

1 sep 2009
    5.654
    0
    0
    Hallo,

Ik weet eigenlijk niet of je minder snel herstelt door het geven van borstvoeding, dat kun je het beste aan je verloskundige of arts kunnen vragen. Wanneer kindjes gulzig drinken, spugen ze wel eerder. Wat je daar aan kunt doen kun je het beste vragen aan de lactatiekundige op dit forum.

Ik kan je helaas niet heel veel verder helpen, succes in ieder geval.

Groeten eveline

Deel Deze Pagina