Overgeven en diarree

Discussie in 'De bevalling' gestart door CLO, 29 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CLO

    CLO Lid

    20 mrt 2015
    58
    7
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

    Ik heb mijzelf hier en daar al wat ingelezen maar ik ben toch benieuwd naar jullie ervaringen. Dit word onze eerste kind en bij elk pijntje begin ik echt te denken, zou het nu zo ver zijn? Ik ben nu 36 weken en 4 dagen. Wij zijn zwanger geraakt door Icsi.

    De laatste week heb ik al enorm last van mijn onderrug en ben ik al bezig met voorweeen. Ook ben ik al een paar dagen aan de diarree en had ik als klapper op de vuurpijl dus gisteravond dat ik moest overgeven (totaal geen last gehad de gehele zwangerschap) nu voel ik mijzelf een beetje vreemd. Wie had dat nog meer voor de bevalling? Ik heb nu trouwens geen krampen nog.

    Alvast bedankt!
     
  2. Zohra

    Zohra Fanatiek lid

    20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Ongeveer op jouw termijn begon het bij mij ook ontzettend te rommelen, maar ze is uiteindelijk zelfs 10 dagen te laat geboren . Het zegt dus niet altijd wat.
    Ik weet nog wel dat ik er toen helemaal tureluurs van werd, steeds denk je komt het nou, maar iedere keer maar niet.
     
    CLO vindt dit leuk.
  3. CLO

    CLO Lid

    20 mrt 2015
    58
    7
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Haha herken het. Dat tureluurs worden. Vooral omdat ik ook een beetje ongeduldig ben. ;)
     
  4. Babyvijf

    Babyvijf Fanatiek lid

    23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Bij mij was t bij de laatste zwangerschap tzelfde. Smiddags overgegeven en dochtertje is savonds laat geboren.
    Succes alvast. Hihi.
     
    CLO vindt dit leuk.
  5. CLO

    CLO Lid

    20 mrt 2015
    58
    7
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dank je wel! Ik ben zeer benieuwd! :)
     
    Babyvijf vindt dit leuk.
  6. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Hier ook maar met later termijn op 39 weken. Uiteindelijk zei het niets en beviel ik met 41+1.
     
    CLO vindt dit leuk.
  7. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.641
    3.768
    113
    Mijn zoontje deed dat ook de afgelopen dagen, die had dus gewoon een virusje. Kan ook nog ;).
     
    CLO vindt dit leuk.
  8. CLO

    CLO Lid

    20 mrt 2015
    58
    7
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Haha blijft toch afwachten dus. Ik ben wel benieuwd! :)
     
  9. CLO

    CLO Lid

    20 mrt 2015
    58
    7
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik ben er inderdaad ook bang voor. Het zet in ieder geval nog niet door.
     
  10. Fee89

    Fee89 Fanatiek lid

    23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    hier spugen en diarree aan 36,5 week. Naar de gyn de ochtend erop (moest sowieso) en bleek dat kindje wellicht die nacht feestje gebouwd had in mijn buik en niet meer in stuit, maar normaal lag.
     
  11. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Het kan een virusje zijn of idd een voorteken dat je lichaam zich aan het leegmaken is.
    Heb je toevallig gisteren veel gegeten en was je maag gewoon vol? Want met een volle maag (of volle darmen) bevallen is niet zon goed idee (daarom komt poepen tijdens de bevalling HEEL VEEL voor).
    Ik heb in de laatste weken voor de bevalling echt heel weinig meer gegeten en heel licht verteerbare dingen. Ik kon gewoon niet meer kwijt! Mijn hele buik was baby. Denk aan yoghurt, fruit, biscuitjes, een crackertje, en een tosti als avondeten.
    Ik ben voor de bevalling ook niet ziek geworden of had geen diarree (wel was ik aan de movicolon zakjes waardoor ik elke dag goed naar het toilet kon)
     

Deel Deze Pagina