Overnachten Beekse Bergen

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door giebel, 27 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giebel

    giebel Fanatiek lid

    26 aug 2011
    2.499
    499
    83
    Wie heeft dit wel eens gedaan?

    Wij zijn in december 12,5 jaar getrouwd en het lijkt mij zo leuk. Maar ik weet niet of je voor de kinderen vrij krijgt vrijdags en maandags in zo'n geval. Of 12,5 huwelijk ouders recht geeft op verlofdagen.

    Ik weet ook niet of ik mijn man zover krijg. Maar het lijkt mij zo gaaf. Een huisje met zicht op giraffen of leeuwen ofzo.
    Ik ken het park zelf ook niet.

    Wie kan mij vertellen of dit een aanrader is?
     
  2. PreciousGirl

    3 okt 2016
    21
    15
    3
    NULL
    NULL
    Hallo,

    Het is zeker een aanrader. Wij zaten bij de Giraffen etc. Super leuk, kinderen vonden het ook geweldig. En je loopt zo vanaf het resort het park op :)
     
  3. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.632
    10.534
    113
    Het is superleuk en je krijgt volgens mij sowieso 1 dag van school bij 12,5 jaar, je kunt er ook voor kiezen om vrijdag na school te vertrekken (je mag toch pas einde middag in het huisje) en de maandag te blijven.

    Wij zaten niet eens bij de giraffen, maar bij de zeeleeuwen en daar hebben we zoveel plezier om gehad. Kwam het koppie weer boven water, kinderen weer enthousiast! De huisjes zijn ook heel mooi. Het meest indrukwekkend vonden we de leeuwen, voedertijd blijft spectaculair.
    Toen wij daar zaten was alles verder gesloten, we mochten alleen met de auto door het safaripark. Wij willen zeker nog een keer terug gaan nu alles open is.
     
  4. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Of zondagavond al huiswaarts gaan. Kinderen in onesie, onderweg bij de mac eten, en thuis op bed. :)
     
  5. giebel

    giebel Fanatiek lid

    26 aug 2011
    2.499
    499
    83
    Wanneer was dat dan? Is het niet het hele jaar open volledig?
     
  6. giebel

    giebel Fanatiek lid

    26 aug 2011
    2.499
    499
    83
    Haha onesies hebben we hier niet en Mac Donalds zijn ze nog nooit geweest ;) maar ik snap je idee. Makkelijke kleding en snackbar kan ook natuurlijk.
     
    aicirtap vindt dit leuk.
  7. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Hier ook niet hoor. Maar gaat om het idee :)
     
  8. giebel

    giebel Fanatiek lid

    26 aug 2011
    2.499
    499
    83
    Of was het ivm corona dat jullie er waren en niet alles open was?
     
  9. Annie82

    Annie82 Fanatiek lid

    27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Ook geweest net voor Corona en was echt heel leuk. Faciliteiten om te spelen binnen wel gericht op kleinere kinderen. Zwembad bij Safari resort is voor grotere kinderen saai. Echter je mag ook gebruik maken van speelland beekse bergen in seizoen en faciliteiten van park ernaast. Weet niet hoe het nu is want hoofdgebouw was afgebrand. Zwembad daar zou leuker moeten zijn.
    Dochter vond destijds het voeren van giraffe en kijkje nemen in de stal erg leuk
     
  10. hibiscusje

    hibiscusje Fanatiek lid

    31 mrt 2020
    2.201
    3.255
    113
    Vrouw
    Wij gaan in september en hebben een huisje aan de giraffen savanne.
    Kan je dan pas vertellen hoe of wat :D
     
  11. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.632
    10.534
    113
    Ja, we waren er afgelopen december, dat wisten we al met het reserveren. Het was daardoor wel goed betaalbaar ;)
     
  12. Neskio

    Neskio Fanatiek lid

    5 mrt 2017
    2.992
    2.473
    113
    Vrouw
    NB
    Wij zijn net geweest een paar weken terug en zaten bij de leeuwen. Echt fantastisch! Het zwembad op het resort is inderdaad saai maar ze hebben in het vakantiepark net een nieuw zwembad waar je ook gebruik van mag maken en die is veel leuker. Er is een kleine binnenspeeltuin en je hebt speelland maar dat zal in december te koud zijn denk ik.
     
    Annie82 vindt dit leuk.
  13. luca75

    luca75 Fanatiek lid

    14 aug 2013
    4.834
    3.476
    113
    Wij zijn 2x geweest en ik heb vorige week geboekt voor volgend jaar. Huisje aan de savanne. Wij zijn wel geweest in de zomer toen het lang licht was. Want als het vroeg donker is kun je niet lang van de dieren in je tuin genieten.
     
  14. Goldrose

    Goldrose Actief lid

    4 feb 2017
    318
    193
    43
    Wij zijn in feb 2020 geweest en zaten aan de savanne bij de giraffen. Was echt heel erg gaaf. Onze dochter sliep toen nog heel veel en in die tijd konden wij lekker diertjes kijken.

    Begin juni dit jaar zijn we naar het Lake Resort geweest (het vakantiepark wat dus niet aan de savanne zit) en hebben we ook wat meer van de dierentuin zelf gezien. Echt een prachtige dierentuin! De dieren hebben zo veel ruimte, erg mooi. Maar dat is wel ook meteen een nadeel met kleine kinderen, onze dochter had weinig oog voor dieren in de verte. De autosafari en het varen op de boot vond ze wel heel erg leuk.
     
  15. Roozjuh

    Roozjuh VIP lid

    1 okt 2007
    18.378
    1.286
    113
    Flevoland
    Wat betreft vrij krijgen: ja je kids krijgen 1 dag vrij. Wij zijn toen met 12,5jaar een lang weekend Belgie geweest. Vrijdag vanuit school meteen rijden en maandag kregen ze vrij. Uiteraard wel via verlofformulier aanvragen bij de directeur. Deze vul je in, geef je terug en school doet de rest. Na korte tijd hoor je of je verlofdag is goedgekeurd
     
  16. Forumnaam

    Forumnaam Bekend lid

    19 okt 2019
    736
    1.505
    93
    Wij zijn net terug gekomen. Vorig jaar Lake resort en dit jaar Safari resort bij de giraffen. Dit is toch fantastisch zo in je “achtertuin”. Wij hebben ons onwijs vermaakt Bekijk bijlage 730632
     
    Suzi98, NiVa0230, Rizzoli en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina