Overtijd 2 testen negatief..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Xxdemixdtcxx, 13 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xxdemixdtcxx

    13 nov 2018
    11
    3
    3
    Vrouw
    Beste leden

    Ik ben nieuw hier en hoop dat mensen mij een beetje kunnen helpen

    Ik ben nu 2 dagen over tijd 11 november had ik ongesteld moeten worden ik heb gewoon een regelmatige cyclus en we zijn ook duidelijk 6 rondes bezig om zwanger te raken nu heb ik dus al 2 testen gedaan venochtend 1 negatief gisteravond 1 negatief ik heb wel heel erg last van pijnlijke borsten en ook van een opgeblazen trekkend gevoel in mijn onderbuik ook erg veel steken zon gevoel heb ik nog nooit gehad in me onderbuik moet ik nog lang wachten voor een nieuwe test of word ik gewoon nog ongesteld ik weet het niet en het frustreerd mij :(
     
  2. Monique93

    Monique93 Fanatiek lid

    14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Heb je ook ovulatietesten gebruikt? Misschien is je eisprong wat later geweest deze cyclus.
     
  3. Xxdemixdtcxx

    13 nov 2018
    11
    3
    3
    Vrouw
    Nee ik voel mijn eisprong iederemaand heel duidelijk en het was toch weer in de zelfte tijd daarom is het erg raar het gevoel in mijn buik is ook totaal anders dan normaal
     
    Monique93 vindt dit leuk.
  4. L0nneke

    L0nneke Fanatiek lid

    21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Helaas wil dit niet altijd wat zeggen. Vaak is het laatste beetje groeien van je eitje dat je voelt.. Aangezien je geen ovutesten gebruikt of temperatuurt kan het dus prima zo zijn dat je toch een latere eisprong hebt gehad.

    Gezien je negatieve testen ben je vooralsnog niet zwanger. Mijn advies..over een week nog eens testen als je menstruatie uit blijft.
     
    YellowEyes vindt dit leuk.
  5. Xxdemixdtcxx

    13 nov 2018
    11
    3
    3
    Vrouw
    Dat ga ik zeker doen ik hoop dan dat ik of snel ongesteld wordt zodat ik weet waar ik aan toe ben of een positieve test krijg als ik volgende week nog niet ongesteld ben
     
  6. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Voelen van de eisprong is helaas niet betrouwbaar.
    Het kan maar zo zijn dat die ineens 2 dagen later springt en je dus nog niet overtijd bent.

    Je klachten klinken in mijn oren echt als klachten van progestoron, wordt aangemaakt door het gele lichaam, waar je eisprong dus uit komt, zodat je baarmoederslijmvlies wordt ondersteund en zich niet vroeg tijdig afbreekt voor een eventuele innesteling.

    Even een paar daagjes wachten en dan opnieuw testen.
     

Deel Deze Pagina