Overtijd... help

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Helloloveyourlife1198, 7 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Helloloveyourlife1198

    2 mrt 2021
    7
    0
    1
    Vrouw
    Hi!

    Meiden! Ik heb jullie hulp nodig

    Ontzettende kinderwens. Ik ben sinds 31-12-2020 gestopt met de pil. Hierna netjes een onttrekkings bloeding gehad en hier na toen na 30 dagen ongesteld geworden (begin feb)

    begin maart (na 30 dagen) werd ik weer netjes ongesteld. Dus de dokter zei ook netjes je hebt een regelmatige cyclus.

    Verder niet heel erg bezig geweest met me vruchtbare dagen maar meer zoiets van we zien het wel... Wel seks gehad ‘rond’ de eisprong als ik zo bereken en terug denk.

    Nu ben ik 3 dagen ‘overtijd’ , heb al 2 negatieve testen gehad.

    Ik voel ook echt geen ongesteld heid of iets er aan komen, dit voel ik altijd aan me lijf.

    Ben wel echt moe maar voor de rest geen gekke symptomen of iets......

    Ik word gek van dit gevoel en deze onzekerheid :(

    (Wij willen graag een kindje)
     
  2. babynr4

    babynr4 Actief lid

    30 dec 2020
    289
    258
    63
    Vrouw
    Je cyclus kan altijd een paar dagen verschillen. (Zie mijn onderschrift, mijn cyclus is gemiddeld 28 dagen maar soms langer of korter).
    Als je zwanger zou zijn, had je een eigenlijk wel een positieve test nu gehad dus denk dat het je menstruatie elk moment eraan kan komen...
    Soms kan je ook door de spanning (van het zwanger worden bijv.) later ongesteld worden.
     
    Helloloveyourlife1198 vindt dit leuk.
  3. Helloloveyourlife1198

    2 mrt 2021
    7
    0
    1
    Vrouw
    Dankje voor je reactie!

    Denk ik zelf idd ook... Alleen die onzekerheid is zo vreselijk vervelend!
     
  4. MotherOfAnAngel

    MotherOfAnAngel Fanatiek lid

    8 sep 2017
    2.720
    2.353
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Hoihoi, je bent pas een ruime 3 maanden gestopt met anticonceptie, ondanks dat je eerst gelijk regelmatig was, kan het toch 6 tot 12 maanden duren voor je volledig "ontpilt" bent.
    Waarschijnlijk ben je dan ook niet echt overtijd maar was je eisprong later als de maanden hiervoor.
    Dit is volkomen normaal en hoef je je geen zorgen over te maken. Als je over een weekje nog niet ongesteld bent herhaal dan de test. Ik hoop dat je gauw positief mag testen
     
  5. Helloloveyourlife1198

    2 mrt 2021
    7
    0
    1
    Vrouw




    dankjewel voor je reactie! Ik denk het idd ook... Ik wacht het gewoon rustig even af...
     
  6. Kitty89

    Kitty89 Actief lid

    13 aug 2020
    219
    256
    63
    Vrouw
    Juist omdat je zo kort geleden gestopt bent met de pil is de kans heel groot dat je cyclus nog niet regelmatig is. Niet stressen (dat is juist niet goed als je zwanger wil worden) en gewoon rustig afwachten. Je bent nog maar kort bezig en de meeste stellen doen er echt wel een half jaar over om zwanger te worden.
     
  7. Natasjee

    Natasjee Fanatiek lid

    13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Wat raar dat de dokter na 2 menstruaties al zegt dat je een regelmatige cyclus hebt, terwijl je nog zo kort gestopt bent met de pil. Na het stoppen met de pil kan het namelijk wel een tijdje duren voor een cyclus echt regelmatig is. Ik ben al 5 jaar gestopt met de pil (niet om zwanger te worden) en ik heb er zelfs nog wel eens een maand tussen dat ik ineens een week eerder of 1 of 2 dagen later ongesteld wordt dan wat ik normaal ben.
    Het zou mooi zijn als je al zwanger bent, maar het zou ook echt niet gek zijn als je nog helemaal geen regelmatige cyclus hebt.
     

Deel Deze Pagina