hallo, ik heb een vraagje over mijn vriendin. mijn vriendin is een maand geleden gestopt met de pil. nou moest ze gisteravond (donderdagavond) of vandaag (vrijdag) ongesteld worden. maar dat is ze niet geworden. kan dit normaal zijn? hoelang kun je overtijd zijn? groetjes uit brabant
Dat is heel erg verschillend. Er spelen heel veel factoren in mee. Is je vriendin aan de pil? Heeft ze een regelmatige cyclus? Heeft ze stress? enz enz enz..
mijn vriendin is altijd op dezelfde dag ongesteld. is nooit onregelmatig geweest. ze heeft geen stress, maar is wel veel bezig met de krampen die ze de laatste tijd hefet gehad.
Het kan natuurlijk altijd dat het langer duurt als je net gestopt bent met de pil. Als je de pil slikt heb je altijd een cyclus van 28 dagen. Sommige meiden zijn na 2 maanden nog niet ongi geworden.
tsjah, het kan inderdaad langer duren hoor, dankzij ontpillen. Je kunt heeel erg lang overtijd zijn hoor Als je zwanger bent bijvoorbeeld Maar ook niet zwanger hoor je hele lange cyclussen helaas...
Dat je vriendin op dezelfde dag ongesteld is, dat kan wel kloppen. Dat word allemaal geregeld door de pil. Nu ze geen pil meer slikt, kan dit verschillen. Ik ben nadat ik met de pil gestopt ben, 7 maanden niet ongesteld geweest. En dat was niet omdat ik zwanger was. (ook niet van het ontpillen trouwens hoor) Maar het kan zijn dat ze nu gewoon aan het ontpillen is. Nu is bv mijn cyclus ook rond de 34 dagen.