Overtijd

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door maart, 7 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maart

    maart Fanatiek lid

    18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Maanden kijk je uit naar jouw uitgerekende datum is het eindelijk zover en dan gebeurt er nog niks.

    De dagen kruipen nu voorbij en ik ben het wachten nu ook echt zat. Het is wel genoeg geweest zo. Ik wil mijn baby.

    Wie heeft hier nog meer last van.
     
  2. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ow meid, ik kan het me goed voorstellen!
    ik hoop dat ze zich snel laat zien!
    suc6 nog een paar daagjes meid!
     
  3. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Kan het me helemaal indenken...als ik nu al denk aan overtijd lopen...grrrr

    Ik hoop dat je gauw kan beginnen!
     
  4. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    ik kan ook niet wachtten..
     
  5. Iloon

    Iloon Fanatiek lid

    5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Vervelend idd, was bij mijn dochter ook 2 dagen overtijd en dan duurt wachten heeel lang.
    Hoop dat jullie kleintje snel komt!
     
  6. Michelle20

    Michelle20 Actief lid

    3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    Sjah het blijft natuurlijk ook maar een richtdatum he ;)
     
  7. amber1978

    amber1978 VIP lid

    7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    hopelijk is de kleine er snel
     
  8. girly

    girly Actief lid

    14 feb 2007
    489
    0
    0
    Bij mij begint het nu ook al , hoop dat ik niet over mijn datum heen ga, maar ja de kans is natuurlijk groot
     
  9. Jelly

    Jelly Actief lid

    9 aug 2006
    319
    0
    0
    hier nog zo 1-tje! Ik ben bijna een week overtijd en hoewel ik altijd het gedacht heb gehad dat de baby te laat zou komen...
    Begin ik nu stilaan te VREZEN dat ze me gaan moeten helpen om deze jongen op de wereld te zetten. Het lijkt alsof hij zelf nog niet echt van plan is om te komen. Hij zit ook nog redelijk hoog en volgens de gyn moet er nog veel gebeuren in mijn baarmoeder.
    Heeft er nog iemand zo een ervaring? En hoe is dat dan verlopen met de bevalling? In gang moeten zetten of niet? Keizersnede?
    Ben benieuwd ...
     
  10. babsie

    babsie Fanatiek lid

    10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    ik heb tot 42 weken rond gelopen. op vrijdag 18-5 zou ik ingeleid worden. de nacht ervoor is het toch spontaan begonnen en ben ik zonder ingeleid te worden de 18e bevallen. beste is de datum naast je neer te leggen.
     
  11. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.806
    32.714
    113
    Hier ook hoor Maart, ben er zat van! vandaag al 9 dagen overtijd, echt niet leuk meer hoor.
     
  12. Minimuisje

    Minimuisje VIP lid

    8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik weet helaas ook hoe je je voelt... Ik keek al ontzettend uit naar de 37 weken, eenmaal 37 weken bereikt begon het aftellen.... En helaas duurde het daarna nog 1,5 week! Wat kruipen de laatste dagen voorbij helaas! Sterkte meid! Voor je het weet heb je je kleintje lekker op je arm!
     
  13. joyce1980

    joyce1980 Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    tja ik mag me hier ook aanmelden.

    ik heb al vanaf het begin af aan geroepen dat ik de 42 weken ga halen en dan nog ingeleid moet worden en dat het dan nog een uurtje of 30 duurt.
    vraag me niet hoe ik er bij kom hoor, want dat weet ik ook niet.
    ik hoop dat ik er giga naast zit, maar we zien het wel.

    een ding is zeker en dat is dat we binnen 2 weken , hopelijk, papa en mama zijn!

    succes voor iedereen en dat het snel mag beginnen!

    joyce
     
  14. Chantal87

    Chantal87 Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    succes met wachten meiden
    Belle is geboren met 41 weken en 4 dagen
    ik moest ingeleid worden vliezen waren gebroken
    maar kreeg geen weeen en Belle had in het vruchtwater gepoept
     
  15. PoezieQ

    PoezieQ Bekend lid

    31 jan 2007
    580
    0
    0
    Mijn schoonzus is op één dag na drie weken :) overtijd gegaan. De avond voor ze is bevallen is ze in het ziekenhuis opgenomen, en hebben ze een lint met hormonen bij haar ingebracht om de baarmoedermond te rijpen. De volgende dag kreeg ze weeën. Nadat ze wee-opwekkers heeft gekregen is ze eind van de middag bevallen.
    Pfff, ik moet er niet aan denken. Ik hoop dat deze kleine boef zich rond de uitgerekende datum laat zien. Maar ja, daar heb je helemaal niets over te zeggen.
    Sterkte met wachten!
     
  16. sanneke

    sanneke VIP lid

    3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    sterkte met wachten;

    43 weken, moet er niet aan denken!
     
  17. joyce1980

    joyce1980 Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    alsjeblieft niet, geen 43 weken. volgens mij moet ik er dan een 10 ponder uitpoepen en of dat nu zo fijn is :oops: .

    ach, we wachten het hier maar rustig af, we hopen nu maar op een zondagskindje want vandaag zullen we denk ik niet meer gaan redden!

    liefs joyce
     
  18. PoezieQ

    PoezieQ Bekend lid

    31 jan 2007
    580
    0
    0
    Hoeft niet persé. Mijn nichtje woog na een zwangerschap van 43 weken 3350 gram en was 50 cm. Misschien zijn sommige kindjes na 40 weken gewoon nog niet klaar om geboren te worden.
     
  19. Jelly

    Jelly Actief lid

    9 aug 2006
    319
    0
    0
    pfft... mag er niet aan denken om nog eens 2 weken al die opmerkingen aan te horen! :confused:
    Onze jongen zijn gewicht werd vorige week op 40 weken geschat rond de 3.000 kg. Van mij hoeft hij echt niet zwaarder, hoor! Dat is alleen maar extra pers, knip en scheurwerk :(
    Denk ik toch...
     
  20. joyce1980

    joyce1980 Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    onze kleine werd met 35 weken geschat op 3000 gram, dus tja echt klein zal hij niet zijn.
    maar de 10 pond zullen we wel niet gaan redden!
    we kunnen hier deze zondag ook weer doorstrepen op de agenda, aangezien er nog steeds niets te merken is. of we moeten nog lekker vlot bevallen maar kan het me niet voorstellen!

    succes

    joyce
     

Deel Deze Pagina