Ovitrelle vals positief?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Juul98, 22 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juul98

    Juul98 Lid

    22 jun 2022
    5
    1
    3
    Vrouw
    Hallo!
    Ik zit momenteel op cyclus dag 24, heb op 12 juni de Ovitrelle gezet en op 14 juni mijn eisprong gehad! Nou zit ik met een probleempje, mijn fertiliteitsarts heeft mij niet verteld dat ik na de Ovitrelle 10 dagen moet wachten met testen voor dat ik een echte positieve test krijg. Ik ben een vroege tester, dus ik begon op 6dpo al met testen (jaja veel te vroeg). Tot mijn schok was hij positief en ik heb er gelijk nog 10 gedaan want ik kon het echt niet geloven! Tot dat ik er 2 dagen later via een collega achter kwam dat de Ovitrelle tot 10 dagen na de spuit nog vals positieve testen gaf. Nou heb ik geduldig gewacht en zit ik nu op 8dpo en 11 dagen na de spuit en vanochtend had ik een heeel licht lijntje. Nou is het probleem dat ik niet weet of dit nog van de Ovitrelle kan zijn of echt al een positieve test kan zijn. Is er iemand die mij er meer over kan vertellen?
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      73 KB
      Weergaven:
      61
  2. kattenmama

    kattenmama Bekend lid

    14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Het verschilt per persoon hoe snel de ovitrelle eruit is, als de streep nu oploopt weet je genoeg.
    Bij mij is ie er altijd wel uit op 8dpo, maar er zijn genoeg mensen die nog wel positief testen dan, daarom raden ze natuurlijk ook aan om pas 14 dpo te gaan testen om t helemaal zeker te weten.
     
  3. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.584
    15.061
    113
    Nabij Utrecht
    Ja dit kan nog van de ovitrelle zijn.
    Ik testte tm dag 14 nog licht positief helaas.

    Het beste wat je kan doen nu is elke dag een test doen (zelfde soort urine en met "dezelfde' test) om te kijken of de test lichter wordt of donkerder.
    Donkerder is eigen hcg en ben je zwanger, bij lichter is het nog de ovitrelle.
     
  4. Juul98

    Juul98 Lid

    22 jun 2022
    5
    1
    3
    Vrouw
    jee wat kan dat lang in je lichaam zitten zeg. Ik heb vanochtend weer een test gedaan en die is duidelijk iets donkerder dan die van gisteren! Weet niet of iemand hetzelfde ziet? Rechts is vanochtend en links gisteravond.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      115,8 KB
      Weergaven:
      65
  5. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.584
    15.061
    113
    Nabij Utrecht
    Dit kan je niet vergelijken.
    Sommige dames testten in de ochtend duidelijker dan in de avond.
    Ik zou alle gedane testen tot aan vanmorgen negeren en vanaf nu elke ochtend testen en alleen die met elkaar vergelijken ;)
     
  6. Juul98

    Juul98 Lid

    22 jun 2022
    5
    1
    3
    Vrouw
    Ga ik doen. Het is allemaal zo nieuw, kan stiekem niet wachten!
     
    Sass25 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina