Of kan het zijn dat eisprong al is geweest en dat het een tijdje duurt voordat test negatief wordt? we zijn een beetje elke dag seks moe omdat we zoals vanavond pas heel laat in bed liggen.. en morgen weer heel vroeg op moeten..
hier heb ik net geleerd dat de ovutest pas positief is als de teststreep net zo donker of mss zelfs donkerder van kleur is als de controle streep. was dat bij jou ook het geval? zo ja dan heb ik geen idee wat het kan zijn ... mss blijft je lh langer hoog? succes! doe anders een foto ervan. als dat kan? dan kijk ik er ook even naar nog.
Zie ook kleurverschil? Ook al zijn ze allemaal positief? Dus dat de 1 bv gelijk is aan de controlestreep en de ander net weer nog iets donkerder? Na de eisprong zou hij toch echt lichter moeten worden, dus ik denk dat hij toch echt nog moet komen. Controleer je ook andere dingen zoals je temp of je cervixslijm? Enne.. kan mij goed voorstellen dat je seksmoe bent hoor. Een mens moet ook gewoon lekker kunnen slapen af en toe.
welk merk test gebruik je? het schijnt dat eigen merk van KV niet echt betrouwbaar is wat ovulatietesten betreft. (in de zin van meerdere dagen positief).
bizar, vanmorgen knalpositief en nu negatief... yeah! vanmorgen kennelijk mijn eisprong gehad en gevoeld!