Ovu test bijna positief, hoe lang voordat test echt pos is?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Anna83, 20 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna83

    Anna83 Bekend lid

    12 aug 2008
    558
    0
    0
    Zoals te zien onder aan mijn banner, ben ik 1 aug gestopt met de pil.
    Voorheen (10 jaar terug :) ) was ik altijd regelmatig ongi.
    Ik ben er dan ook vanuit gegaan dat ik een cyclus heb van 28 dgn.
    Op dag 11 (15 aug) ben ik gaan testen met ovu testen en raakte al licht gedeprimeerd toen ik gisteren (volgens 28 dgn cycli, EI zou moeten hebben) een negatieve ovu test had (er was niet eens een heeeeeel licht streepje te zien :cry: ).
    Vandaag was ik daarom erg verrast dat de strepen een stuk duidelijker zijn, maar volgens het boekje nog steeds negatief. Wanneer kan ik een positieve test verwachten? Is dat morgen middag of avond of kan het zelfs nog een dag duren?

    Ben benieuwd naar jullie ervaringen, want ik heb geen idee :rolleyes:

    p.s. de foto van de ovu testen van vandaag staan in mijn album
     
  2. hanna1974

    hanna1974 VIP lid

    9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Het kan zijn dat zo'n test van de ene dag heel vaag, de volgende dag opeens positief is.
    Andere keren is het bij mij zo dat de streep steeds duidelijker wordt, dan zie je het echt ook aankomen. Maar goed te voorspellen, kijkende naar mijn testen, is mij nog niet gelukt.
    Succes!
     
  3. Anna83

    Anna83 Bekend lid

    12 aug 2008
    558
    0
    0
    Heb naar je testen gekeken en het kan inderdaad nog alle kanten opgaan.

    Nu maar afwachten of de test vanmiddag wel positief is, zodra ik het weet zet ik het op het forum.

    Super bedankt voor je reactie!

    Groetjes Anna
     
  4. Dagdromer

    Dagdromer Fanatiek lid

    29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ik kon het wel goed voorspellen aan de hand van mijn ovu testen. Wel goed op letten dat je steeds rond de zelfde tijd je ovu test gebruikt. Dan heb je het meest betrouwbare resultaat. Ook echt de plas en drinkinstructies van de gebruiksaanwijzing volgen en dan zou het goed moeten komen. Bij mij was het zo dat ik 2 dagen een steeds dikker/donkerder streepje kreeg en de dag daarna dik positief testte. Maar aangezien dat bij iedereen verschillend is zou ik gewoon even doortesten tot je een postieve gehad hebt en misschien zelf nog een paar keer daarna. Dan weet je ook een beetje hoe het bij jou werkt. In ieder geval heel veel succes!
     
  5. Anna83

    Anna83 Bekend lid

    12 aug 2008
    558
    0
    0
    Thanx voor je antwoord Dagdromer.
    Ik word er gek van die plas- en drinkinstructies ;)
    Daarnaast test ik nu elke dag om 11.30 en 22.30uur, dus op dat gebied kan het niet misgaan.

    Wie weet is de test van vandaag positief :D we wachten af...

    Groetjes Sanja
     

Deel Deze Pagina