Hoi meiden Deze maand ben ik voor het eerst begonnen met ovulatie testen. Op dag 9 ben ik al begonnen, omdat ik eens een cyclus van 25 dagen had. Gister verwachtte ik mijn ei, en aan mijn cervixslijm te zien leek dit te kloppen. Maar vanaf het begin tot gister bleven de strepen lichter dan de controle streep, constant hetzelfde. Sinds vandaag is de streep weer lichter geworden, bijna niet meer zichtbaar. Ik heb dus geen donkere streep, even donker of donkerder dan de controle streep gehad.. Zou ik nu geen eisprong hebben gehad
Ik denk t wel hoor, maar welke testen gebruik je? Kan het misschien zijn dat je ei wat later is deze maand? Ik had ook geen echt duidelijke streep vorige maand, nu ben ik gestopt met die testen en heb mn eisprong gevoeld. Liefs, Duveldraakje
Hi, Ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Krijg via de ovulatietesten mijn ei ook niet gevonden.De streep wordt bij mij ook nooit donkerder. en heb daarbij ook een erg onregelmatige cyclus. voel mijn ei ook niet. Ik gebruik de testen van babyboom en jij?? groetjes sannie
Als je maar 1x per dag test dan kun je je piek nog mislopen. Misschien dat je dan 2x per kunt testen? Is tempen geen optie voor jullie? Kun je duidelijk zien wanneer je eisprong is geweest en krijg je meer inzicht in je cyclus. Het is even wennen, maar wel de beste manier. Succes! Liefs
hier hetzelfde probleem ik ben begonnen op dag 10 van de cyclus en tot op heden geen streep die even donker of donkerder is als de controle streep ... Nu dag 25 van de cyclus..
Echt waar joh? Dus dan zou ik er toch vanuit kunnen gaan dat ik m wel gehad heb, omdat ie toch ook weer lichter werd.. Tempen is wel duidelijk, maar wil daar nog een tijdje mee wachten. Ik denk dat ik er dan wel heel erg veel mee bezig ga, en daar heb ik nu nog even geen zin in.. Bedankt meiden voor alle reacties
Ik heb precies het zelfde als jij, ik test altijd 's-ochtends terwijl mijn piek 's-avonds was daarom ben ik 2 x gaan testen op een dag zodra mijn streepjes donkerder werden. Overigens werden mijn streepjes nooit gelijk of donkerder dan de controle streep maar doormiddel van tempen kon ik toch mijn ei vinden en zie mijn banner