Ovulatie deze maand later?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door sunnyshine92, 2 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnyshine92

    29 dec 2018
    64
    30
    18
    Vrouw
    Hoi Dames,

    Ik ben normaal regelmatige cyclus van 27, 28 dagen. Nu had ik afgelopen cyclus een cyclus van 37 dagen. Nu ben ik nieuwsgierig of iemand hier ervaring mee heeft en weet of mijn ovulatie weer zal plaats vinden wanneer dit gebruikelijk zal zijn geweest als mijn cyclus wel 27, 28 dagen was geweest of dat deze nu ook opgeschoven is.

    Ik heb mij hier nog nooit echt mee bezig gehouden, dus ik ben hier een beetje blanco in. We willen over een paar maanden actief beginnen voor een 2e, dus er is geen man overboord als ik gewoon moet wachten wanneer mijn volgende menstruatie is om hier achter te komen. Maar ik ben wel nieuwsgierig :p
     
  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Je kan een keer een langere cyclus hebben, maar dat hoeft niet te betekenen dat je nu een onregelmatige cyclus zal houden.
     
  3. Rainbow2018

    8 sep 2017
    23
    5
    3
    Vrouw
    Ik heb dit ook een keer gehad, de maand voor ik zwanger raakte haha alleen andersom, ik was altijd regelmatig 30/31 dagen en ineens 1x een cyclus van 26 dagen gehad :eek: paar weken later zwanger geraakt en volgens de echo's had ik mijn ovulatie gewoon zoals die normaal altijd was (en dus blijkbaar gewoon weer de cyclus van 30/31dagen zou hebben gehad):)
     
  4. HappyJ

    HappyJ Lid

    19 jan 2020
    61
    31
    18
    Vrouw
    Ik heb dit bij mijn eerste gehad.
    Gestopt met de "gewone" Pil, 4maanden een cyclus van 24 dagen, toen ineens één van 28 dagen en de maand erop zwanger
     

Deel Deze Pagina