Ovulatie en temperatuur deel 4

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mamalap, 28 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalap

    mamalap Niet meer actief

    Dames hier gaan we weer verder aangezien deel 3 bijna op de maximum 5000 berichten zit! :D
     
  2. XmoonlightX

    XmoonlightX Niet meer actief

    Woh we gaan weer snel!! :D
     
  3. Goldfishie

    Goldfishie Fanatiek lid

    2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Goedemorgen! :)
     
  4. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.582
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Hopelijk brengt dit deel veel roze voor iedereen!!

    Ik voek me al wat beter. Hoofdpijn is weg (gisteren pcm ingenomen voor ik naar bed ging).
    Nu hopen dat me buik ook weer rustig blijft :)
    Nog wel last van mijn rug helaas.
     
  5. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.381
    8.487
    113
    Goedemorgen. Fijn dat de hoofdpijn is gezakt. Nu de rugpijn nog RoGiJuLi.

    Ik ben gisteren weer in een nieuwe cyclus aanbeland.
     
  6. mamalap

    mamalap Niet meer actief

    Nou hopen dat dit deel meer geluk brengt voor jullie dames.

    Rogijuli fijn dat het alweer iets beter gaat. Je hebt nu lekker weekend neem ik aan.
     
  7. MelZoe

    MelZoe Fanatiek lid

    6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Fijn dat het weer een beetje beter gaat rogi!

    :( gatverdarrie madelie! ...ik wacht ook nog op de rode duiveltjes, zou ook graag willen beginnen met de nieuwe ronde.
    vanavond afdelingsuitje we gaan uit eten en dan bowlen. ...zal maar vast wat ob's in mijn tas stoppen voor het geval dat ;).
    zal je maar gebeuren ben je net bezig met zo'n bal komen die rode duiveltjes eraan:D


    Op naar meer roze in dit nieuwe topic!
     
  8. Lindy

    Lindy VIP lid

    16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    goedemorgen dames,

    Rogijuli; wat vervelend dat je zo hoofdpijn had,,
    gelukkig je buik weer wat rustiger lekker rustig dagje houden meisj

    Madelie: nieuwecyclus, hopelijk deze maand heel veel geluk

    Melzoe: wat vervelend meid, nog geen rode duivels,
    hoop dat het er snel duidelijkheid is meid,


    Hier een pieken en dalen kaartje,, snap der echt niks meer van
    gister ontzettende buikpijn steken,, dat heb ik nog nooit zo gevoeld,, maar de temp was maar 0,1 gestegen dus ja,, nog steeds geen ei volgens mij,, snap der niks meer van,,
    denk toch dat mijn lijf zooo moet wennen aan geen spiraal dat het nog wel even gaat duren,,,
     
  9. MelZoe

    MelZoe Fanatiek lid

    6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik denk ook dat je lichaam nog even in het ritme moet komen Lindy, hopelijk duurt het niet zo erg lang ;)

    Ik denk dat de rode duiveltjes morgen wel komen hoor, maar gewoon voor de zekerheid maar wat meenemen kan geen kwaad.
    Het is trouwens een teambuildings uitje. ..normaal ga ik nooit naar bedrijfsfeestjes ,maar nu is het eigenlijk wel een beetje verplicht. ....
    Morgenochtend weer naar mijn werk toe maar dan voor het sinterklaas feest voor het eerst in de 9,5 jaar dat ik er werk dat ze dat houden .
    Dus ik ben benieuwd :D
     
  10. brunette85

    brunette85 Bekend lid

    29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    Dat gaat weer snel. . Weer een nieuwe gestart! ;)
     
  11. Julias

    Julias Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Wat gaat dat hard zeg!
    Wat balen van de nieuwe ronde Madelie. Alle duimen op deze maand!
    Fijn dat je je wat beter voelt Rogi!
    Veel plezier met je werk uitjes MelZoe. Met of zonder rode duivels! Je kaartje is wat gek zo op het eind nu.
    Lindy ook voor jou hopelijk snel duidelijkheid! Afwachten is en blijft moeilijk.
     
  12. MelZoe

    MelZoe Fanatiek lid

    6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Niet zo heel erg gek hoor ben vergeten om hem op discarded te zetten. Ben vannacht tot 1:15 aan het haken geweest voor een kraamcadeautje ☺ en was vanmorgen om 8:15 wakker dus wel normaal geslapen alleen vreemde tijden.
    ;) als ik ga haken vergeet ik alles om me heen hihihi
     
  13. Lindy

    Lindy VIP lid

    16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Heelrijk toch meid :D. ik heb dat met een boek lezen
    als ik helemaal in mijn boek zit dan kan het zoo zijn dat het
    ineens 1 uur snachts is hahaha :D
    Ben eindelijk van de buikpijn af.. ben benieuwd,,
    ook mijn borsten doen vanaf vandaag geen zeer meer..
    (vanaf mijn ongi last gehad tot vandaag,, vaag )
     
  14. mamalap

    mamalap Niet meer actief

    Goedemorgen.

    Melzoe is er al iets doorgebroken? Zo niet hoe was jouw temperatuur?

    Lindy nog steeds geen stijging :(
     
  15. DeeDeeBowtie

    DeeDeeBowtie Fanatiek lid

    20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Wow wat snel. Alweer een nieuw deel.
    GF ik ben 30 december uitgerekend. Dus net na de kerst. Komt ineens wel heel snel dichtbij. Ik word wel een klein beetje zenuwachtig eigenlijk.
    Melzoe hoop dat het snel doorbreekt voor jou. Ik ben ook niet van de teamuitjes trouwens ;)

    Gisteren voorlopig laatste gesprek bij de therapeut gehad. (ik begin 6 weken na de bevalling weer en tot die tijd via mail/telefoon) Zij werkt ook 1 dag per week in het ziekenhuis waar ik straks ga bevallen. Ze zei dat ze veel vrije dagen heeft opgenomen vanwege het vele werken en nu alleen nog op 10 december daar werkt. Ze vond dus maar dat ik 9 of 10 december moest bevallen aangezien ze veel te nieuwsgierig was naar ons kindje. Hahaha gek mens. Gaan we toch maar niet doen.
     
  16. Monique93

    Monique93 Fanatiek lid

    14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Hoi lieve dames,

    Ik lees al een tijdje met jullie mee en heb al een aantal keren beroep gedaan op jullie kennis bedankt hier voor! Maar zou ik misschien met jullie mee mogen kletsen?

    Ik zou me even voorstellen, mijn naam is Monique, 27 jaar, getrouwd en mama van onze meid van 2 jaar. Okt 2014 zijn we gestopt met de pil niet direct met het idee om zwanger te worden, maar ook niet echt voorzichtig geweest en sinds juli gaan we er echt voor dus zit nu in ronde 5.
    Ik loop sinds mn 17e bij de gynaecoloog ivm buikpijn en in principe is alles prima, ben alleen 1 x geopereerd om alles schoon te maken en een stukje van mn bmhals gehaald wat niet goed was. Verder heb ik niet altijd een eisprong en worden mn eitjes soms te groot wat dus blijkbaar mijn buikpijn verklaard.

    Sorry voor het lange verhaal! Weet niet zo goed hoe ik het korter moet vertellen haha.
     
  17. DeeDeeBowtie

    DeeDeeBowtie Fanatiek lid

    20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Natuurlijk mag je meekletsen. Je hebt toch wel eens meegekletst in het andere topic? Gezellig juist...welkom :D Op naar een zwangerschap zou ik zeggen :)
     
  18. mamalap

    mamalap Niet meer actief

    Monique welkom tuurlijk mag je mee kletsen, zijn we voor. Hopelijk gelijk raak deze ronde ;)

    Deedeebowtie ja komt nu heel dichtbij voor je meis! 30 december, heb je voorkeur? Ervoor of erna? Niet dat je er wat van te zeggen hebt maar toch ben ik nieuwsgierig?
    Ik denk zelf bijvoorbeeld dat ik deze keer erover heen ga ergens rond 10 maart zegt mijn gevoel.
     
  19. Monique93

    Monique93 Fanatiek lid

    14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Dankjewel! Ja klopt, maar dacht wil het toch ff vragen voor ik me in jullie clubje meng hihi.

    Jij dus 30 dec uitgerekend, wat ontzettend spannend zeg!
     
  20. Monique93

    Monique93 Fanatiek lid

    14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Dankjewel mamalap! Ik hoop het ook, al heb ik elke ronde minder het gevoel dat het raak is. 1e paar rondes dacht ik elke keer dat ik zwanger was haha.
     

Deel Deze Pagina