Ovulatie inductie starten in juli 2018 wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Blondie685, 29 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Hoi allemaal!

    Wie start er nog meer binnenkort met ovulatie inductie of is al bezig? Wie wil er mee kletsen?
     
  2. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ik! Eind deze maand. Begin dan weer met Menopur en hopelijk ook gewoon utro (doen ze hier moeilijk over bij ovulatie inductie). Ik wil mee kletsen ;)
     
  3. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Deelnemerslijst ♥ starten ovulatie-inductie vanaf juli ♥

    Naam / Leeftijd / Hoeveelste kindje / Start kinderwens (wordt straks ronde, NOD & uitgerekende datum)


    Nina Sanders - 28 - 2e kindje - start juli 2018
    ——————————————————————————————————


    :) Dit bericht aanvullen?

    • Druk op ‘reageer’.
    • Haal de [QUOTE ] & [/QUOTE ] tekst weg (boven en beneden).
    • Jezelf toevoegen: Kopieer de tekst van de laatste persoon en de stroomlijn en plak hem onder de laatste persoon die in het bericht staat.
    • Tekst wijzigen: selecteren en vervolgens aanpassen.
    • Druk vervolgens op ‘plaats reactie’ en klaar. :thumup:
     
  4. Lisanne1811

    Lisanne1811 Fanatiek lid

    2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Ik begin zodra ik ongesteld ben met clomid, valt dat er ook onder?
     
  5. Annebeth

    Annebeth Bekend lid

    11 sep 2015
    688
    449
    63
    Ik heel graag ! Wij zijn sinds september weer in het traject gestapt voor een tweede kindje. Helaas werkt mijn lichaam niet zo netjes mee en is er nu sprake geweest van 2 zeer lange rondes van ongeveer 30 dagen prikken waarbij er eerst heel lang niks gebeurde en het dan uiteindelijk uitliep op teveel eiblaasjes. Dit was metenopur. Mijn hele verhaal staat hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/moedeloos-na-2-keer-overstimulatie.678419/

    Half juli ga ik na een wachtperiode waarin alles in mijn lichaam tot rust is gekomen starten met provera en daarna gonal-f 100 eenheden spuiten. Spannend! Tot die tijd van het prikken probeer ik verantwoord nog wat kilootjes af te vallen zodat ik zo gezond mogelijk aan de start kan verschijnen.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  6. Annebeth

    Annebeth Bekend lid

    11 sep 2015
    688
    449
    63
    Ik krijg het bericht niet mooi aangevuld. Mijn gegevens :

    Annebeth Dekker-Kuijs - 31 - 2e kindje - september 2017
     
  7. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Hoi allemaal!

    Ik kreeg geen meldingen van jullie reacties, maar leuk dat jullie willen meekletsen!

    @Lisanne1811 clomid valt ook eronder!

    Ik ben zelf (vandaag) 33 jaar geworden en moeder van een dochter die is nu 19mnd. Ik heb gisteren de laatste primolut tabletten geslikt en nu wachten op een menstruatie zodat ik voor een uitgangsecho kan komen. Ik zal dan gonal f gaan spuiten, de vorige keer is het met menopur gelukt, maar zit nu bij een ander zh.

    @Nina Sanders ik heb jouw eigen topic ook gelezen en ook gereageerd. Leuk dat je hier ook komt meekletsen.

    @Annebeth balen dat je lichaam niet mee werkt. Ik zal je verhaal later deze week even gaan lezen!
     
    Nina Sanders en Lisanne1811 vinden dit leuk.
  8. Lisanne1811

    Lisanne1811 Fanatiek lid

    2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Deelnemerslijst ♥ starten ovulatie-inductie vanaf juli ♥

    Naam / Leeftijd / Hoeveelste kindje / Start kinderwens (wordt straks ronde, NOD & uitgerekende datum)


    Nina Sanders - 28 - 2e kindje - start juli 2018
    Lisanne1811 - 28 - 1
    e kindje - kinderwens sinds 2015, start clomid juli 2018 - nod 1 juli?? (twijfel)
    ——————————————————————————————————


    :) Dit bericht aanvullen?

    • Druk op ‘reageer’.
    • Haal de [QUOTE ] & [/QUOTE ] tekst weg (boven en beneden).
    • Jezelf toevoegen: Kopieer de tekst van de laatste persoon en de stroomlijn en plak hem onder de laatste persoon die in het bericht staat.
    • Tekst wijzigen: selecteren en vervolgens aanpassen.
    • Druk vervolgens op ‘plaats reactie’ en klaar. :thumup:
     
  9. Lisanne1811

    Lisanne1811 Fanatiek lid

    2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Leuk, ik klets mee! Ik heb mezelf op de lijst gezet, heb het iets gewijzigd. Ik dacht dat ik vandaag of morgen mijn nod had maar twijfel daar inmiddels aan. Exact twee weken geleden had ik vruchtbaar slijm, daarna alles kurkdroog down under. Ik weet het altijd als mijn ei geweest is en dacht echt dat dat nu zo was, maar mijn lf is altijd 14 dagen en ben nu nog niet ongesteld. Laatste zwangerschapstest was afgelopen donderdag, die was negatief. Dus ik hou het nog even spannend... Als ik binnen een week niet ongesteld ben en nog negatief blijf testen begin ik met provera. Afgelopen maandag had ik menstruatiepijn en woensdag geloof ik ook even, maar verder nergens last van.
     
  10. Annebeth

    Annebeth Bekend lid

    11 sep 2015
    688
    449
    63
    Oh, jeetje, toch wel spannend Lisanne :D

    Gefeliciteerd Blondie :D mijn beste vriendin is vandaag bevallen, haar kindje is dus toevallig je verjaardags-genoot :)
     
    Blondie685 en Lisanne1811 vinden dit leuk.
  11. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Deelnemerslijst ♥ starten ovulatie-inductie vanaf juli ♥

    Naam / Leeftijd / Hoeveelste kindje / Start kinderwens (wordt straks ronde, NOD & uitgerekende datum)


    Nina Sanders - 28 - 2e kindje - start juli 2018
    Lisanne1811 - 28 - 1
    e kindje - kinderwens sinds 2015, start clomid juli 2018 - nod 1 juli?? (twijfel)
    Blondie685 - 33- 2e kindje - start gonal f juli 2018


    :) Dit bericht aanvullen?

    • Druk op ‘reageer’.
    • Haal de [QUOTE ] & [/QUOTE ] tekst weg (boven en beneden).
    • Jezelf toevoegen: Kopieer de tekst van de laatste persoon en de stroomlijn en plak hem onder de laatste persoon die in het bericht staat.
    • Tekst wijzigen: selecteren en vervolgens aanpassen.
    • Druk vervolgens op ‘plaats reactie’ en klaar. :thumup:
    [/QUOTE]
     
  12. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Wat spannend weer eigenlijk. Ik mag kiezen of ik weer Menopur wil of gonal f. Gonal f is hier de standaard maar ik heb goede ervaringen met Menopur. (Vorige keer liepen we bij een ander ziekenhuis).

    De gouden combi was Menopur, pregnyl en utro. Maar ik hoorde al dat utro hier geen standaard is icm ovulatie inductie. Ik weet nog niet hoe ik het ga aanpakken maar ik zal hoe dan ook weer utro gebruiken. Ik heb daar zon ongelofelijk goed gevoel bij gehad toen ook. En telkens pakte het goed uit als ik mijn gevoel volg. Zo veel ervaring met tussentijds bloedverlies en lange rondes van injecteren dus neen, deze dame zal utrogestan gebruiken ;).

    Ik ga weer kiezen voor Menopur overigens. Volgens mij spuiten ze hier wel ovitrelle ipv pregnyl. Maakt dat verschil qua bijwerkingen?
     
  13. Lisanne1811

    Lisanne1811 Fanatiek lid

    2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Ik heb vandaag negatief getest en ben nog niet ongesteld, volgens mij heb ik helemaal geen eisprong gehad. Deze week dus maar aan de provera.
     
  14. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Blegh wat irritant. Wanneer heb je weer een afspraak?
     
  15. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Even aangevuld



    Deelnemerslijst ♥ starten ovulatie-inductie vanaf juli ♥

    Naam / Leeftijd / Hoeveelste kindje / Start kinderwens (wordt straks ronde, NOD & uitgerekende datum)


    Nina Sanders - 28 - 2e kindje - start Menopur eind juli 2018
    Lisanne1811 - 28 - 1
    e kindje - kinderwens sinds 2015, start clomid juli 2018 - nod 1 juli?? (twijfel)
    Blondie685 - 33- 2e kindje - start gonal f juli 2018


    :) Dit bericht aanvullen?

    • Druk op ‘reageer’.
    • Haal de [QUOTE ] & [/QUOTE ] tekst weg (boven en beneden).
    • Jezelf toevoegen: Kopieer de tekst van de laatste persoon en de stroomlijn en plak hem onder de laatste persoon die in het bericht staat.
    • Tekst wijzigen: selecteren en vervolgens aanpassen.
    • Druk vervolgens op ‘plaats reactie’ en klaar. :thumup:
     
  16. Lisanne1811

    Lisanne1811 Fanatiek lid

    2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Niet gepland, ik moet bellen zodra ik ongesteld wordt want dan begin ik met clomid en gaan ze mijn cyclus volgen en kijken of het aanslaat. En jij?
     
  17. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ik moet bellen als ik net even een paar kg's erbij heb en mij bmi net even wat heb weten te verhogen (we hebben het echt over zo'n 3 à 4 kg, maar omdat ik heel klein en tenger ben maakt dat voor mij een behoorlijk verschil) en zodra ik dat heb, kan ik direct starten. We zijn nu een weer verder en ik zit op + 1 dus dat gaat de goede kant op. Ik verwacht over een week of 2 / 3 dus te starten, beetje afhankelijk van hoe lang ik moet wachten op de afspraak maar ik ga gewoon deze week al bellen. Mocht ik net wat langer nodig hebben, dan verzet ik 'em! :thumup:
     
    Lisanne1811 vindt dit leuk.
  18. Annebeth

    Annebeth Bekend lid

    11 sep 2015
    688
    449
    63
    Wil iemand mijn gegeven in het rijtje zetten? Mij lukte het niet.

    Annebeth, 31, 2e kindje. Start mmm 9-17, start nieuwe ronde medio juli 2018
     
  19. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Morgenochtend uitgangsecho en dan hopelijk s avonds de eerste spuit zetten. Wel weer ontzettend spannend!!
     
    Lisanne1811 vindt dit leuk.
  20. Lisanne1811

    Lisanne1811 Fanatiek lid

    2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Hoop dat het je gauw kunt met je BMI!

    Oh spannend! Hoe vaak moet je dan spuiten? Ik ben daar helemaal niet bekend mee.


    Nou ik heb wat te vieren, ik ben ongesteld geworden! Helaas dus niet zwanger, maar ik hoef ook niet eerst aan de provera, kan gewoon overmorgen met clomid beginnen, yes!! Toch mijn lichaam goed ingeschat, ik was 90% zeker van mijn ei en baalde echt dat ik het fout had, maar ik had het niet fout en we hebben deze ronde toch benut, al was het dan zonder resultaat.
     

Deel Deze Pagina