Ovulatie kalender

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door maja22, 8 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja22

maja22 Niet meer actief

Vraagje: gisteren was volgens de kalender mij vruchtbaarste dag maar vandaag heb ik veel slijm als ik naar de wc ga....klopt de ovulatiekalender wel? Ben ik nu vruchtbaar? :(: :(:

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Het is maar een inschatting he. Het slijm geeft aan dat je inderdaad in je vruchtbare periode zit. Zowel je slijm en een kalender zullen nooit op de minuut of dag aangeven dat je NU vruchbaar bent. Gewoon rond deze periode een beetje bewust klussen.

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ga nooit van die kalender af, dat zijn inschattingen, niets meer.
    Als je zeker wilt weten wanneer je eisprong is, doe dan ovulatietesten of ga temperaturen.
    Je kunt inderdaad ook van je slijm afgaan, maar dat is niet bij iedereen zo dat dat echt vruchtbaar aangeeft.

4. maja22

maja22 Niet meer actief

Ik gebruik de ovulatieiesten van Sensitest maar de dagen dat er word aangegeven dat ik (het meest) vruchtbaar zou zijn geeft de test aan dat ik het niet ben....

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Kan heel goed dat de periode van eisprong tot NOD bij jou wat korter is dan 14 dagen (waar de kalender van uit gaat, maar da's een gemiddelde). Test nog een paar dagen door; dikke kans dat je vandaag of morgen positief test!

Deel Deze Pagina