Ovulatie/LH piek help?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Melici, 23 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melici

    Melici Lid

    28 mrt 2019
    44
    48
    18
    Vrouw
    Lieve dames,

    Bestaat het dat je geen LH piek kan vinden kan iemand met mij meedenken?

    Het zit zo. Ik heb altijd een regelmatige cyclus gehad die ik bijhoud met een app. Sinds kort loop ik bij een kliniek en heb ik een go voor het iui traject. Nu moet ik dmv ovulatietesten mijn LH piek vinden (kliniek raadde CB aan). Zodra ik een smiley heb moet ik de kliniek bellen.
    Ik probeer inmiddels al twee cyclussen mijn LH piek te vinden maar er gebeurd niets.

    Ik ben nog niet zo thuis in de termen maar dit is hoe de afgelopen cyclus verliep: 25 april-1 mei ongesteld. 2 mei tot 16 mei elke dag getest. Test ik op de verkeerde dagen of moest ik langer doortesten?

    Moet morgen weer ongesteld worden en voel al de buikpijn opkomen. Wil het deze cyclus goed doen..
     
  2. Toeteke

    Toeteke Fanatiek lid

    15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Misschien is het een idee om met dipsticks te testen? Dan zie je in ieder geval wel of je evt dichtbij een piek zit? En bij twijfel dan bevestigen met de Clear Blue. Ik zou voor de zekerheid wel doortesten, het kan nooit kwaad. Wie weet heb je een erg korte LF en dus een late eisprong.
     
  3. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.110
    113
    Vrouw
    Ik vond ook geen lh piek, ja zag op een gegeven moment wel afloop in de testen en dan was de piek al geweest. Overigens krijgt niet iedereen een test streep zo donker als de controle streep :)

    We hebben gewoon cyclusanalyse gedaan daardoor :) en laatste keer de eisprong opgewekt (ook al heb ik een regelmatig cyclus).
     
  4. Dielle

    Dielle Fanatiek lid

    18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik heb hem deze cyclus ook niet gevonden. Zelfs niet met meerdere keren testen per dag.
    Ik gebruik de dipsticks en als ze oplopen de CB digital.

    Heb je wel meerdere keren per dag getest?, ik heb vaker meegemaakt dat ik pas s'avonds een smiley kreeg.
     
  5. SMJD

    SMJD Fanatiek lid

    17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    En 17 mei ben je weer gaan menstrueren?
    Wellicht dat je LH piek dan al voor 2 mei ligt? Meestal is je LH piek 2 dagen voor je eisprong, en je menstruatie ongeveer 14 dagen na de eisprong.
    Zelf heb ik dipsticks gebruikt van zwanger en kids, kon er altijd mijn piek mee vinden. Je kan dan altijd een clearblue pakken als de streep donker wordt. Anders wordt het wel erg duur

    OH zie nu dat je je menstruatie morgen verwacht... Vreemd. Zou eens dipsticks nemen en zoals eerder geadviseerd evt 2x daags testen
     
  6. Melici

    Melici Lid

    28 mrt 2019
    44
    48
    18
    Vrouw
    Iedereen bedankt voor de reacties! Ik ben startend dus was niet bekend met lipsticks, maar ik ga dat proberen deze cyclus samen met de tip om meerdere keren op een dag te testen. De kliniek gaf mij aan elke ochtend te testen, zodat ik op tijd zou zijn met bellen.
     

Deel Deze Pagina