Clearblue digital ovulatie test (4 vruchtbare dagen) doet niets..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door LunaMay, 26 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LunaMay

LunaMay Lid

12 mei 2011
    20
    12
    3
    Beetje gefrustreerd bericht :( maar heb 2 dagen terug een clean blue digital ovulatie test gekocht. 2 dagen heeft ie gewerkt en vandaag reageert ie niet als ik er een staafje in steek. Uit frustratie al 4 staafjes gebruikt.

Het symbool (een plaatje van de test) hoort te gaan knipperen als je een staafje er in doet. Dat gebeurt dus niet. Ook niet met andere urine.

Ik snap er niks van en ga zoiets dus niet meer kopen.

2. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.279
    5.873
    113
    Vrouw
    Als je hem pas 2 dagen geleden gekocht hebt zou ik toch even terug naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt en als je hem op internet besteld hebt even contact opnemen met de betreffende winkel.

3. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.397
    8.937
    113
    Vrouw
    Contact opnemen met ClearBlue. Dit hoort nl niet. Kan natuurlijk altijd dat er een kapot teststaafje bij zit maar meerdere is niet oke. Heb je de roze of de paarse? Je moet wel eerst het staafje in de houder doen he. Dan komt er een plaatje van de test te staan (niet knipperend) en nadat je 'm in de urine hebt gehouden gaat het plaatje van de test pas knipperen.

Deel Deze Pagina