Ovulatie test vraagje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MamaenMini, 14 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaenMini

    MamaenMini Fanatiek lid

    6 dec 2011
    2.646
    74
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik had vrijdag 12:00 een positieve ovulatie test. En toen ook krampen die dag. Zaterdag 12:00 was m'n test weer negatief. Maar toen ook krampen. En vandaag voelde ik echt menstruatie pijn en vanochtend verloor ik een druppel bloed. Ik denk zelf dat mijn ei dus vanochtend pas sprong ( denk door t bloed ) en toen pas vrij kwam. Maar lees overal 24-48 uur na je positieve ovulatie test is je eisprong. Wie heeft hier verstand van?
     
  2. XmoonlightX

    XmoonlightX Niet meer actief

    Dan is het toch binnen 48 uur?
     
  3. Liana84

    Liana84 VIP lid

    11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    +1:)
     
  4. MamaenMini

    MamaenMini Fanatiek lid

    6 dec 2011
    2.646
    74
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ja dat wel idd maar toch ben wel benieuwd of mensen hem bijv later hebben gehad. En we hebben vanavond seks grhad en voor de rest helemaal niet meer dus hopelijk dan wel op tijd want word spannend deze maand. Man was weekendje weg vanavond vrijdag middag en ik werkte tot de avond, dus dacht eigenlijk dat mijn kans verkeken was maar toen voelde ik vanochtend echt zo'n eisprong gevoel en dat druppeltje bloed maken dat ik toch hoop nog in die 12 uur te zitten
     
  5. XmoonlightX

    XmoonlightX Niet meer actief

    Okay en wanneer was de laatste keer voor vsndaag? Zaad overleeft wel een paar dagen
     
  6. MamaenMini

    MamaenMini Fanatiek lid

    6 dec 2011
    2.646
    74
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Woensdag helaas 😞
     
  7. XmoonlightX

    XmoonlightX Niet meer actief

    Nou wie weet hoe sterk ze zijn
     
  8. MamaenMini

    MamaenMini Fanatiek lid

    6 dec 2011
    2.646
    74
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Thanx word er gewoon een beetje wanhopig van 😞 sinds nov bezig en nog geen kindje maar goed we moeten geduld hebben
     

Deel Deze Pagina