Ovulatie testen en cyclus

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door NieTa, 3 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NieTa

    NieTa Bekend lid

    26 jun 2017
    584
    259
    63
    Vrouw
    Vanwege nieuwsgierigheid van mijn Ann en mij zijn we een maand ovulatie testen aan het doen
    Meerwaarde heeft het verder niet, maar ik vroeg me af of er nog wel een eisprong was.
    Nu heb ik deze maand geen positieve test gehad wel meerdere met een donker streepje en deze zijn natuurlijk niet positief.
    Vandaag 3 dagen voordat mij. Menstruatie zou moeten beginnen weer een donker streepje.
    Nu zou het kunnen dat mijn cyclus langer is.

    Iemand ervaring.
    Ik weet ook dat men streepjes kan blijven houden, maar puur even nieuwsgierigheid.
    Eventueel ga ik er toch nog een test tegenaan gooien ivm mogelijke menopauze die er aan zit te komen.
    Huisarts wil hier niet op prikken, terwijl ik na de bevalling blijf rommelen met tussentijdse bloedingen een periode 3 maanden geen menstruatie terwijl ik daarvoor een aantal malen een cyclus had van 24/28 dagen en nu weer tussen de 24 en 30 dagen.

    Dus geen reactie over anticonceptie want die gebruiken we☺️ geen hormonale overigens want die kan ook invloed hebben. 20190703_103133.jpg
     
  2. Toeteke

    Toeteke Fanatiek lid

    15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Ik heb deze streepjes ook gewoon random door m'n hele cyclus, maar ik zit niet tegen de menopauze aan oid (zover ik weet). Maar als je tussentijdse bloedingen hebt, zou ik dat inderdaad wel even laten checken, misschien een uitstrijkje?
     

Deel Deze Pagina