Ovulatie testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Natascha33, 28 nov 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natascha33

    Natascha33 Actief lid

    20 aug 2020
    426
    623
    93
    Vrouw
    Hoi meiden,

    Zou iemand mee willen kijken naar mijn action ovulatietesten? Vroeger deed ik de ovulatietesten van clearblue en kreeg je gewoon een smiley. Sinds vorige maand begonnen met de action.

    De laatste maanden heb ik een cyclus van 27 a 28 dagen. Vorige maand ook een duidelijke LH piek gevonden op cd 13 en 14. Deze maand vroeg begonnen. Had een vrij donkere streep op CD 13 en daarna kijkt het aflopend. Naar mijn idee was er nog geen LH piek gezien de teststreep niet donkerder was dan de controle streep. Toch zit ik nu al op CD17 en nog steeds hele lichte strepen dus negatieve testen. Vergis ik mij en was de ovulatietest van CD 13 positief?

    Ik test met ochtendurine 3e plas na ruim 3 uur niets gedronken te hebben. Doe ze ook in de avond maar daar drink ik mogelijk te veel voor overdag waardoor die bijna altijd wit zijn.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.382
    6.921
    113
    Vrouw
    Deze zijn allemaal nog verre van positief idd. Waarom test je met derde urine ipv tweede?

    Ik zou toch eens proberen in de avond rond 19u te testen en dan voor die test even 2 uur niet drinken en plassen.
     
  3. Natascha33

    Natascha33 Actief lid

    20 aug 2020
    426
    623
    93
    Vrouw
    Thanks voor je reactie! Dan zal ik denk ik een langere cyclus hebben deze maand. De reden dat ik de 3e ochtendurine gebruik is dat ik altijd in de ochtend rond 5.00 wakker wordt om te plassen plassen dan na de wekker altijd weer. Ik drink dan wat bij het ontbijt en dan na enkele uren doe ik daarna doe ik de test. Ik ga deze cyclus nog even door met testen. Ben benieuwd wanneer de eisprong eraan komt!
     
  4. Oliviastress

    Oliviastress Actief lid

    27 nov 2022
    246
    92
    28
    Vrouw
    Ik deed er van thuistestenkopen.nl en waren 1 maand zeer duidelijk.. andere maanden zoals die van jou.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  5. Natascha33

    Natascha33 Actief lid

    20 aug 2020
    426
    623
    93
    Vrouw
    Even een update voor mensen die later terug zoeken. Gisterenavond cd19 en vandaag cd 20 m'n piek gevonden. Voor mij 6 dagen later als vorige maand maar doortesten was het beste advies
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Roni7888 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina