Ovulatiebloeding of menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Beay, 5 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beay

    Beay Bekend lid

    29 jul 2019
    761
    582
    93
    Vrouw
    Dag allemaal, gisteren een positieve ovulatietest, vandaag ongesteld?
    Vanaf dinsdag al wat licht bloed en bruin verlies, nu dus wat meer. Het is nog niet zoveel als bij een normale menstruatie, maar een mini tampon is nodig. Mijn buik, liezen en borsten staan ook in brand.
    Is het mogelijk om te ovuleren en een menstruatie te hebben tegelijkertijd? Lees tegenstrijdige verhalen op het internet.

    Bedankt alvast voor jullie reactie!
     
  2. Apie1

    Apie1 Niet meer actief

    Ik heb weleens gelezen over dames die tijdens hun menstruatie onveilig vrijden, omdat ze dan niet zwanger konden raken, waarbij het toch raak was. Maar of ze dan tijdens de menstruatie een eisprong hadden of dat de zaadjes een lang leven beschoren was, weet ik niet.
     
  3. Beay

    Beay Bekend lid

    29 jul 2019
    761
    582
    93
    Vrouw
    Ik ben inderdaad een resultaat hiervan. Mijn ouders dachten ook dat het veilig was, maar waarschijnlijk had ze een eisprong vlak na de menstruatie, so here I am.
    Echter van de omgekeerde volgorde nog nooit gehoord, ovulatie en dan pas bloeden.
     
  4. Sasja88

    Sasja88 Fanatiek lid

    21 aug 2017
    1.809
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Ik denk een ovulatiebloeding. Die kunnen bij sommigen heel heftig zijn.
     
  5. Beay

    Beay Bekend lid

    29 jul 2019
    761
    582
    93
    Vrouw
    Jeetje! Het is ook wel ietsje anders dan een menstruatie, weinig tot geen stolsels en het bloed lijkt op dat van een bloedneus.
    Maar inmiddels is het al wel de hoeveelheid van een menstruatie geworden. Maar als dat het geval is zou ik dus over 2 weken opnieuw beginnen, maar dan dus vanwege een menstruatie.
     

Deel Deze Pagina