hekel aan mijn lichaam

Discussion in 'Zwanger worden' started by Vlinder78, Dec 11, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

Nov 13, 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    :x

Ik baal even stevig en wil het even kwijt!

Deze maand had ik eindelijk het gevoel dat het ontpillen voorbij was. Pijn in mijn borsten kwam pas een paar dagen na mijn ei. Steken in mijn buik waren anders (meer aan de zijkant, richting liezen), dacht natuurlijk stiekem aan bandenpijn. Ik sta al drie dagen vreselijk misselijk op en 's middags klaar ik weer op. Het voelde zo goed, maar toen ik vanmorgen mijn temp. op nam was hij gezakt van 36.9 tot 36.7. Meestal is dit bij mij een teken dat de ongi gaat beginnen. Ik ben nu op dag 28 en heb een cyclus van gemiddeld 33 dagen. De :evil: :evil: komen er dus weer aan!

En dan hoor je vanmorgen op het journaal, dat er vorig jaar twee kinderen geaborteerd zijn, omdat ze een hazenlipje hadden. Ik snap niks meer van de wereld en al helemaal niet van mijn lijf!

Ik probeerde mijn ff kaartje hiernaartoe te kopieren, maar dat mag niet van het netwerk hier op mijn werk.

zo, hehe dat lucht heel even op......

2. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Ahh meissie, de wereld is gewoon klote soms, maar je moet nooit zo over jezelf denken!
    Ik weet niet hoe lang je gestopt ben met de pil, maar soms duurt het even, jouw tijd komt wel!
    Be positive! :D

3. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    gelukkig! heerlijk he effe spuien! ben het helemaal met je eens!

4. naomi32

naomi32 Actief lid

Nov 10, 2006
    352
    0
    0
    hee meissie!

geef niet op he! geen bloed geeft moed!

en als je wel ongi wordt is dat zeker balen en daarom is het heerlijk om hier lekker je hartje te luchten!
    maar voorlopig blijf ik voor je duimen hoor!

dikke knuffel
    Naomi

5. Salsabine

Salsabine Actief lid

Nov 16, 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Ben het helemaal met je eens wat betreft alles...ik snap ook niks van mijn lijf en nog minder van die mensen die een kind weg laten halen om een hazenlip!

What kind of world are we living in, of wat denk je van mensen die het leven hun eigen kinderen beeindigen...diep triest...dat is het enige wat dan in me opkomt.

Sommige mensen willen zo graag een kindje en die moeten hemel en aarde bewegen om het voor elkaar te krijgen en als je dan ziet hoe anderen met hun kinderen om gaan, in de negatieve zin van het woord dan, wordt je daar moedeloos van.

6. vraagje

vraagje Lid

Dec 6, 2006
    62
    0
    0
    wat erg zeg..
    niet normaal
    dat kunnen ze tegenwoordig toch helpen?
    en ken iemand die da heeft en ziet er echt later niet raar uit ofz vind k..
    ma iid je moet tegenwoordig aleen aan je zelf denken..
    pfffff

Share This Page