Ovulatietest action willen jullie eens meedenken en kijken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lilly2, 13 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly2

    Lilly2 Lid

    13 nov 2018
    71
    54
    18
    Vrouw
    Ha dames! Ik ben heel nieuw hier ;) sinds een maand weten we dat we voor nog een kindje willen gaan. Mijn mirena zat er ook al 5 jaar in dus 4 dagen geleden laten verwijderen. Ondanks dat ik tijdens de mirena voelde wanneer ik ongesteld was, bloedde ik niet zoals bekend bij mirena. Dat was een week ervoor nog het geval toen ik hem nog had. Ik dacht dus na het verwijderen.. maar eens een ovulatietest doen van de action. je weet het nooit? Niks te zien. Helemaal niks.

    Gister had ik klein beetje bloederig verlies ( beetje schoonmaakwerk dacht ik), maar hielt al na aantal uur op. Gisteracond dan ook totaal niet doelend op zwangerschap het bed gedeeld :p Mn buik voelde beetje gek vanmorgen dus ik dacht ff zo'n ovulatietest weer. Hij was niet gelijk aan de controlestreep maar wel heel duidelijk. Vanavond was de ovulatietest hetzelde.. Wat denken jullie? Komt piek nog? Al gehad? Of vinden jullie dit een piek? Alles downstairs is nog echt ready voor conceptie zogezegd.. ben benieuwd.. inmiddels echt een leek wat deze dingen betreft!! Bedankt voor het meedenken alvast
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. tammie39

    tammie39 Actief lid

    29 sep 2017
    225
    155
    43
    Vrouw
    Ik zou nog even door testen! Miss komt die er nu aan. Bij mij willen ze wel knallen
     
    Lilly2 vindt dit leuk.
  3. Lilly2

    Lilly2 Lid

    13 nov 2018
    71
    54
    18
    Vrouw
    Ja ik hoop zo dat hij niet geweest is
     
  4. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Nog even door testen.
    Hij kan nog donkerder ;)
     
  5. Mamalove2014

    Mamalove2014 Bekend lid

    9 okt 2014
    649
    384
    63
    NULL
    NULL
    Voor een action test vind ik m behoorlijk positief er uit zien. Je ei zou dan binnen 24-48 uur gaan springen, dus je bent dan zeker niet te laat, zou vandaag (en morgen) voor de zekerheid ook het bed delen ;)

    Blijf daarnaast doortesten met de ovu testen. Zou overgaan op 2 x per Dag, om te kijken of ie niet nog meer gaat knallen.
     
  6. Verw8

    Verw8 Niet meer actief

    Je hebt 4 dagen geleden de mirena eruit laten halen, ik zou m’n lijf eerst even de tijd geven om bij te komen van de hormonen. Wacht eerst even een ongi af, je hebt 5 jaar hormonen gebruikt dus in de meeste gevallen is je lijf niet direct na het eruit halen weer ‘op orde’. Bovendien, mocht je een eisprong krijgen, zal het eitje hoogstwaarschijnlijk niet in kunnen nestelen omdat je te dun bm slijmvlies hebt. De mirena onderdrukt het opbouwen van dit slijmvlies nl.
     

Deel Deze Pagina