Ovulatietest en blaasontsteking

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Niets, 15 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niets

    Niets Actief lid

    1 mrt 2019
    129
    109
    43
    Vrouw
    In het kader van domme vragen bestaan niet (toch?)

    Deze maand ben ik voor het eerst begonnen met ovulatietesten. Woensdag en donderdag had ik duidelijk een streepje en op CD 17 en 18 was dat ook niet raar.

    Nu vanmiddag was de test weer helemaal wit terwijl ik met testen niets anders had gedaan dan de afgelopen dagen.

    Het enige verschil is dat ik sinds vanmorgen blaasontsteking heb. Zou dat mijn lh waarde kunnen beïnvloeden of was mijn piek gewoon gisteren en is het logisch dat de test nu weer wit is?

    En is het dan aan te raden het vanavond nog gezellig te maken of heeft dat geen zin meer?
     
  2. Dinpin

    Dinpin Bekend lid

    21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    Ligt eraan wat de lengte van je cyclus is. Als die 28 dagen is zou je een of kunnen hebben van 8-9 dagen en zou het kunnen. Als je cyclus 32 dagen is heb je een of 13-14 dagen en kan dat ook prima. Je zal er over 14 dagen achter komen. Heb je wel van de mogelijkheid gebruik gemaakt en gevreen?

    Ik bedenk me net: was hij wel positief? Het hormoon schommelt je hele cyclus. Je ei springt 24 tot 48 uur na een positieve test.
     
  3. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Een duidelijk streepje is wat anders als positief toch? Heb je een foto van de testen gemaakt?
     
  4. Niets

    Niets Actief lid

    1 mrt 2019
    129
    109
    43
    Vrouw
    We hebben seks gehad op woensdag. De eerste dag van het streepje.

    Hierbij de foto van mijn testen hoop dat het een beetje duidelijk is.

    Mijn vorige cyclus (maar ben pas in november gestopt met de pil) was 33 dagen en dat zou precies passen bij een eisprong gisteren. Zit nu op CD 20
     

    Bijgevoegde bestanden:

  5. SMJD

    SMJD Fanatiek lid

    17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Zou nog even doortesten, er zit nog geen positieve tussen
     
  6. Signum

    Signum Actief lid

    21 jan 2019
    121
    45
    28
    Vrouw
    Omdat je maar 1x per dag hebt getest toen hij donkerder was kan t ook heel goed dat je m gemist hebt de echte piek.. Denk dat de piek dus wel al geweest is, maar zou nog eventjes door testen voor de zekerheid
     
  7. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    Ik zou doortesten, ik zie geen positieve test. En mocht je ongesteld worden/positieve zwtest krijgen over 2 weken, dan heb je een korte piek en moet je 2x per dag testen vanaf je een donkere hebt
     
  8. Niets

    Niets Actief lid

    1 mrt 2019
    129
    109
    43
    Vrouw
    Bedankt voor het meekijken! Ik test dus gewoon maar door voor de zekerheid ook al zijn de afgelopen dagen de tests weer helemaal wit
     
  9. Signum

    Signum Actief lid

    21 jan 2019
    121
    45
    28
    Vrouw
    Denk dat je piek echt al geweest is hoor. Ze waren ook weer niet super licht die 2 en deze testen zijn niet super gevoelig. Ik gebruikte deze ook altijd
     

Deel Deze Pagina