Ovulatietest licht positief 3 dagen voor NOD

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door AnneF, 15 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneF

    AnneF Nieuw lid

    15 okt 2018
    4
    0
    1
    Vrouw
    Hallo allemaal,

    Hoop dat dit goed gaat, ben nieuw hier. Las gisteravond tot mijn verrassing op Internet dat je een ovulatietest ook als zwangerschapstest kunt gebruiken omdat het naast LH ook HCG kan detecteren. Zat gister 4 dagen voor NOD. Kon me niet bedwingen en heb gisteren en vandaag sensitest ovulatietesten gedaan en ze geven allemaal een licht streepje. Zou ik in verwachting kunnen zijn? Zijn hier vrouwen die dat hebben meegemaakt?

    Alvast bedankt voor jullie reacties
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. joepy

    joepy Fanatiek lid

    12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Zulke streepjes kun je heel je cyclus hebben dus je kan in verwachting zijn maar ook niet , Het word vaak na een paar dagen knal ovulatie testen gezegd doe maar een zwangerschap test bij mij liepen ze beide op .Maar jammer genoeg zegt een streepje op je ovulatie test niks je kan namelijk zwanger zijn een normale of zelfs een vreemde cyclus hebben .
     
  3. AnneF

    AnneF Nieuw lid

    15 okt 2018
    4
    0
    1
    Vrouw
    Bedankt voor je rwactie
     
  4. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.850
    16.878
    113
    Vrouw
    Een tweede streepje op een ovulatietest zegt niks.... Ik heb altijd een tweede streepje.
    Als het echt dagen achter elkaar een knal positieve test is zou ik wel ff een zw test doen
     
  5. AnneF

    AnneF Nieuw lid

    15 okt 2018
    4
    0
    1
    Vrouw
    Te snel, sorry Bedankt voor je reactie Joepy! Ik heb een regelmatige cyclus (gelukkig) en had LH-piek 3 en 4 oktober. Daarna zijn mijn testen altijd wit eigenlijk daarom vind ik dit zo spannend
     
  6. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.318
    3.615
    113
    Vrouw
    Deze ovulatietest is negatief en zegt niks. Je zou zwanger kunnen zijn, maar dat staat volledig los van je ovulatietesten.

    Ik zou nog even een paar dagen wachten en dan gewoon een echte zwangerschapstest doen. Succes!
     
  7. joepy

    joepy Fanatiek lid

    12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Morgen of overmorgen of op je nod een zwangerschap test doen :) altijd spannend :)
     
  8. AnneF

    AnneF Nieuw lid

    15 okt 2018
    4
    0
    1
    Vrouw
    Dankjewel, dat is helder. Wens jou ook heel veel succes Memmiee, ik zie dat je al een hele tijd bezig bent!
     

Deel Deze Pagina