ovulatietest met 1 streepje, maar zou vandaag positief moeten zijn volgens de app...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Yanalilo, 30 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yanalilo

    Yanalilo Actief lid

    29 aug 2016
    106
    19
    18
    Vrouw
    Administratief bediende
    België
    Hallo allemaal,


    Volgens mijn app zou ik vandaag mijn eisprong moeten hebben.

    Vorige maand zat de app helemaal goed. Ik moest toen op 2 juli een positieve ovulatietest hebben. Ik heb getest vanaf 30/6 en zag de streepjes telkens donkerder worden met op 2/7 een piek.

    Ik heb gisteren getest (mijn laatste test want ik moet er nieuwe bijhalen) en ik zag niets staan.. zelfs geen licht streepje.

    Betekent dit dan dat het er helemaal niet zit aan te komen? Of kan ik vandaag toch nog een knaller hebben?

    Ik maak me een beetje zorgen omdat ik bij mijn eerste kindje ook soms geen eisprong had, waardoor het 2 jaar geduurd heeft vooraleer ik zwanger was...

    Tips/raad aub?

    Dankje!
     
  2. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.381
    8.487
    113
    Je eisprong kan altijd vroeger of later zijn. Daarom is een app ook niet betrouwbaar. Gewoon door blijven testen. En streepjes kunnen langzaam oplopen en knallen. Maar ze kunnen ook ineens uit het niets knallen.
     
    Yanalilo vindt dit leuk.
  3. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.429
    4.855
    113
    Vrouw
    Ik zou helemaal niet op die app vertrouwen, gewoon door blijven testen. Hoop dat je snel een eisprong heb en het niet al te lang duurt.

    Succes!
     
    Yanalilo vindt dit leuk.
  4. Yanalilo

    Yanalilo Actief lid

    29 aug 2016
    106
    19
    18
    Vrouw
    Administratief bediende
    België
    Ja ik probeer hem enkel een beetje te gebruiken als richtlijn, omdat het vorige maand zo mooi klopte en omdat ik ook perfect 2 weken na mijn eisprong mijn menstruatie kreeg.

    Ik had mijn laatste menstruatie nu op 16 juli, dus ik hoop dat mijn eisprong een van dezer dagen toch komt.

    Bedankt voor de reactie !
     
  5. Yanalilo

    Yanalilo Actief lid

    29 aug 2016
    106
    19
    18
    Vrouw
    Administratief bediende
    België
    Ik ga deze week elke dag testen en hopelijk snel een positief resultaat. Dank je!
     
    Madelie vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina