ovulatietest positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Niell, 3 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niell

    Niell Niet meer actief

    ik heb al 8 dagen een knipperende clearblue ovulatietest. Ik gebruik ook andere testen. Zou ik op 29-10 toch mijn piek gehad kunnen hebben? in mijn ogen kan hij veel donkerder maar het het is wel de donkerste, daarna zijn ze weer iets lichter. 20181103_133926.jpg
     
  2. Witvlindertje

    Witvlindertje Actief lid

    15 mei 2018
    300
    263
    63
    Vrouw
    Ik zie nog geen positieve ovulatie test, sorry. Nog eventjes door testen. De knipperende smiley herken ik, die bleef bij mij ook maar knipperen, om gek van te worden. Maar als die echt positief is blijft je staan. Succes !!
     
  3. Niell

    Niell Niet meer actief

    Dankjewel voor je reactie! ik test 'rustig' door:)
     
  4. Verw8

    Verw8 Niet meer actief

    Hier zit nog geen positieve tussen
     
  5. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Ik zie ook geen positieve test. Hoe is je cyclus normaal gesproken?

    Ik zie dat je op de 29e alleen in de ochtend getest hebt. Het kan zijn dat je in de avond wel een piek had maar deze nu dus gemist hebt.
     
  6. Niell

    Niell Niet meer actief

    Ik weet mijn 'normale' cyclus niet echt. Begin heb ik mei mijn mirenaspiraal laten verwijderen en ben meteen in die ronde zwanger geworden (ik werd niet ongesteld toen ik mijn spiraaltje had). Helaas is dit geëindigd in een miskraam. Het heeft 3 maanden geduurd voor mijn bm schoon was (tussendoor ook geen normale cyclus gehad dus). Het is nu echt even afwachten hoe mijn cyclussen gaan zijn. Ik test nu gewoon door en hoop dat er nog een echte knaller komt.
     
  7. Niell

    Niell Niet meer actief

    de zin klopt niet. 'begin mei heb ik' moest het zijn natuurlijk;)
     
  8. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Dan kan het zijn dat je cyclus zich nog moet oppakken. Dat het even van slag is door alles. Temp je ook? Want als je op een juiste manier tempt kun je vaak met veel zekerheid wel je eisprong eruit halen. Dan heb je wat rust misschien.
     

Deel Deze Pagina