Zijn deze minder gevoelig dan de kruidvat met pipetje? En nog een vraagje, gister gaf de test niet zwanger aan maar er staan wel 2 streepjes?
Cindy als op die van kv met pipet toch echt 2 streepjes staan,ben je gewoon zwanger hoor!!!!! heb al op meerdere berichten gelezen dat die van cb meer hcg nodig heeft,en die van kv al snel resultaat geven! heb je foto's??? Succes! x miek
Cindy, je wil toch de gewone van clearblue he die gewoon zwanger geeft of niet? Wel ik kan je niet echt helpen maar 'k zal je mijn ervaring zeggen. Vijf dagen voor mijn nod teste ik met die standaard digitale en die gaf zwanger aan. Toen ik de testjes eruit haalde zaten er idd twee streepjes. In de namiddag deed ik het weer maar toen gaf ie niet zwanger. Maar ik had nog steeds twee streepjes. Een paar dagen later deed ik er nog eentje en die gaf binnen de paar seconden zwanger aan en vrij donkere streepjes. Als je de bijsluiter leest dan kan je lezen dat die twee strepen niks willen zeggen. Blijkbaar moet je die negeren als de test negatief aangeeft. Maar hoe of wat weet ik niet. Ik heb ervaringen gelezen van meiden die twee streepjes hadden maar niet zwanger kregen. Maar later toch zwanger bleken te zijn. Maar andersom ook. Dat ze twee streepjes hadden, niet zwanger en effectief niet zwanger waren. Hopelijk ben je er iets mee vooruit. De fabricant zelf zegt duidelijk streepjes negeren bij negatief resultaat. Succes hoor!
ik bedoel idd de cb wel/niet zwanger daar staan 2 streepjes op....nu lees ik verschillende dingen over het wel/niet zwanger zijn en 2 streepjes zien. Maar waar zou dat tweede streepje dan van moeten zijn?
Hi, ik had het bij de zwangerschap van mijn zoontje dat ik twee strepen had en dat er stond niet zwanger...... dat was vrijdagmiddag... voor de rest niet getest, en maandag gewoon zwanger.... gewoon over 2 dagen ofzo nog testen....
volgens mij zijn de staafje net als die van persona... (voor de persona gebruikers onder ons..) als je het schuine hoekje naar links houdt, meet rechts de oestrogenenen... en de rechtsestreep de HCG.. (bij persona LH) het ligt er dus aan hoe sterk de strepen zijn... en niet OF ze er staan... snappie???
Ik heb tijdens mijn vorige cyclus ook de cb digitaal gedaan. Was niet zwanger en gaf hij ook aan maar had ook 2 streepjes. Volgens mij ligt het eraan hoe donker de streepjes zijn..
ja ik ga donderdag weer testen... Ik zal iets meer uitleggen, ik heb nu al drie keer getest met kruidvat en altijd negatief! Maar bij mijn dochter testte ik nu pas met 4 dagen overtijd licht positief met de kruidvat met pipetje..de cb schijnt eel meer hcg nodig te hebben? Ik denk zelf wel dat ik zwanger ben aangezien ik overtijd ben en toch wel wat kwaaltjes voel. Heb er spijt van dat ik geen kruidvat meer heb gekocht ipv deze absurd dure test van cb!! Maar ik zag gister gelijk bij het eruit halen deze streepjes staan en dan ga je toch weer denken he, waar zouden ze dan van moeten zijn, niet? Ik ga gewoon donderdag weer testen...
CB testte bij mij vroeg positief... (bij zoon bleek ik achteraf meer als een week korter zwanger te zijn als ik dacht...) in mn album staat trouwens een positieve test van cb.. (oktober) zelfde dag als de huismerk die er in staat... hier zie je ook de strepen.... 2 dagen later, had ik nog wel twee strepen, minder duidelijk en stond er niet zwanger.... had vmk..
Ik had eerst de kv eigen merk test gedaan en daar stond een lichte 2e streep en deed gelijk erachter aan de dig test van cb e daar verscheen gelijk ZWANGER! En ik ik teste met 3 weken e 3 dagen dus heel vroeg!!!
@ cindy Als ik jou was zou ik opnieuw voor de kv testen gaan,aangezien die bij je dochter ook goed hebben geholpen. En inderdaad paar dagen na nod testen....! veel succes ermee! liefs miek
tip ... de foto niet van heel dichtbij nemen... en bijsnijden met bewerken..... dat werkt vaak beter...