Ovulatietesten action

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MDvD96, 2 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MDvD96

    MDvD96 Fanatiek lid

    2 dec 2018
    1.006
    1.510
    113
    Vrouw
    Inmiddels in ronde 5 beland, en dus toch maar weer de ovalutietesten erbij gepakt. Ik heb een cyclus van +- 29 of 30 dagen. Nu heb ik 19 december mijn menstruatie gehad, en dus geeft de Flo app aan dat mijn eisprong rond 3 januari zal zijn.

    Op 31 december de eerste ovulatietest gedaan, daar was een dun streepje op te zien (zie foto). Gisteren weer getest en hier zie je lichtjes een tuurstreepje, maar een heel verschil met de test van de 31e.

    Kan ik hieruit concluderen dat mn eisprong al is geweest? Of zijn ze allebei negatief, en was m’n LH gewoon iets hoger op de 31e en komt mn eisprong er nog aan, maar in ieder geval niet rond 3 januari.

    Help me out haha!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ze zijn allebei negatief dus er valt weinig uit op te maken, schommeling in lh zou goed kunnen inderdaad. Ik zou gewoon nog even een paar dagen doorgaan met testen om te zien of hij nog weer donkerder gaat worden.
     
    Sylva vindt dit leuk.
  3. MDvD96

    MDvD96 Fanatiek lid

    2 dec 2018
    1.006
    1.510
    113
    Vrouw
    Oké! Ga ik dat doen, dankjewel!
     
  4. sophiejacoba

    sophiejacoba Actief lid

    29 dec 2018
    143
    165
    43
    Vrouw
    Het zou zo maar kunnen dat je eisprong paar dagen vroeger heeft plaatsgevonden. Ik had ook nooit een knaltest met ovulatietesten. Een paar dagen doortesten kan natuurlijk geen kwaad. Succes!
     
  5. MDvD96

    MDvD96 Fanatiek lid

    2 dec 2018
    1.006
    1.510
    113
    Vrouw
    De eerste echte ronde dat we het gingen proberen was dit een positieve, liep op tot aan deze, en de volgende dag een negatieve test. Dus ik weet dat ze donkerder kunnen haha. Vandaar dat ik nu een oploop had verwacht en niet een tuurstreepje! Dus toch maar even doortesten dan!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  6. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Of er wel of geen eisprong is geweest is niet met 100% zekerheid te zeggen. Je kunt voor de zekerheid nog even een paar dagen door testen. Verder zou ik er ook rekening mee houden dat er een kans is dat je met die action testen geen duidelijke positieve krijg omdat deze niet geschikt zijn voor je. Vind hem op die laatste foto net niet positief al had hij dat met een andere test waarschijnlijk wel geweest. Ik had het zelf ook en ben daarom overgestapt naar de gewone dipsticks van Zwanger&Kids. Bijgevoegd mijn test en hij zat er tegenaan, maar hij was het net niet en werd ook niet donkerder.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  7. SMJD

    SMJD Fanatiek lid

    17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Ik zou sowieso eerder gaan beginnen. Je ovulatie op 3 januari betekent waarschijnlijk je lh piek op de 1e. Misschien was je lh piek al eerder, misschien komt hij nog. Gewoon ff doortesten
     
  8. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.457
    3.313
    113
    Zal mij niet verbazen als je ei al is geweest. Mijn action ov test werd ook evht niet heel veel donkerder de dag erna weer echt heel licht en toch daarna zwanger.

    Je zou door kunnen testen en als hij nuet donkerder gaat worden heb je hem denk wel gehad.

    Succes
     

Deel Deze Pagina