Ovulatietesten action.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door monalissa, 1 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monalissa

    monalissa Lid

    12 aug 2019
    9
    0
    1

    Word er iemand wijzer van deze testen (overigens zijn het action ovulatietesten) ben begonnen waarschijnlijk op dag 5, aangezien mijn cyclus helemaal in de war is.
    Die van 23 aug (cd 8)is best donker, geen piek. Maar de test van 31 aug (cd 17) is ook donker, geen piek.

    Zou de eisprong al geweest zijn?
     
  2. monalissa

    monalissa Lid

    12 aug 2019
    9
    0
    1
  3. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Nee hier zit nog geen positieve bij. Hoelang is je cyclus altijd?
     
  4. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Ik zie geen foto?
     
  5. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.658
    4.038
    113
    Vrouw
    Ik heb die van de action vorig jaar een maand of 4 gebruikt, en elke keer dacht ik dat ik al m'n piek had terwijl het niet zo was. Vond ze erg onduidelijk.
     
  6. monalissa

    monalissa Lid

    12 aug 2019
    9
    0
    1
    Afbeelding nu wel te zien?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  7. Lindavvv

    Lindavvv Fanatiek lid

    8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Volgens de theorie heb je nog geen ovulatie gehad. De teststreep moet net zo dik/dikker zijn dan de controle streep. Maar je test ook maar 1x per dag? Je kan ook 2x per dag testen, wordt vaker aangeraden.
    Ik zou gewoon door testen
     
  8. Mamalove2014

    Mamalove2014 Bekend lid

    9 okt 2014
    649
    384
    63
    NULL
    NULL
    Ik zie er ook geen positieve tussen staan. Zou daarom nog even doortesten.
     
  9. monalissa

    monalissa Lid

    12 aug 2019
    9
    0
    1
    Ga deze hele cyclus sowieso doortesten, heb voor de zekerheid dipstickjes besteld, hoop dat die beter zijn dan de ovulatie testen van action.

    Test van vandaag was weer donker, nog steeds geek piek. Afgelopen zaterdag even een bloeding gehad, maar daarna is het opgehouden, geen bloed meer. Zou dat een ovulatie bloeding geweest zijn?
    Ineens zijn mijn boobies gevoelig haha, ook vanaf zaterdag. Las dat dat weleens kan voorkomen rond de ovulatie (net als bij prille zwangerschap, niet het geval of voor/tijdens de menstruatie, ben daar nog niet zeker van).
    Alleen als heel veel wijst op toch een ovulatie en de testen geen piek laten zien, moet er toch ergens iets niet goed gegaan zijn. Of die testen van action zijn erg onbetrouwbaar of die bloeding en gevoelige boobies geven aan dat de menstruatie er toch weer aan zit te komen.
     
  10. Roxy1994

    Roxy1994 Fanatiek lid

    30 nov 2018
    2.368
    1.462
    113
    Vrouw
    Ik zat ook te denken bij elke test of ie donker genoeg was en of ik hem misschien gemist had. Uiteindelijk had ik afgelopen zaterdag op dag 56(!) pas een positieve ovulatietest en knalde hij wel echt

    Ik had ook eeen bloeding gehad op dag 37 tm dag 40. Was dus wss gewoon een tussen/doorbraakbloeding
     

    Bijgevoegde bestanden:

  11. monalissa

    monalissa Lid

    12 aug 2019
    9
    0
    1
    Jouw test op de foto knalt wel echt. Maar heb jij ook weleens bij de testen van action gehad dat ze steeds donker zijn, tegen de piek aan zitten, maar officieel geen piek is, ze daarna weer lichter worden en dan weer donker?
     
  12. Roxy1994

    Roxy1994 Fanatiek lid

    30 nov 2018
    2.368
    1.462
    113
    Vrouw
    @monalissa De eerste foto vond ik er een paar vrij donker en op de tweede foto 31 juli, cyclus dag 25.
     

    Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina