Ovulatietesten blijven positief

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Flowergirl89, 18 mei 2021.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flowergirl89

    Flowergirl89 Nieuw lid

    15 apr 2021
    3
    0
    1
    Vrouw
    Kan iemand mij helpen? Ovulatietesten blijven positief en zwangerschapstest negatief op 11 maart m’n laatste hevige menstruatie gehad, de twee keer daarna heel minimaal en vooral bruin bloed. Wie heeft dit meegemaakt en bleek zwanger? Ik zou dan nu ongeveer 10 weken moeten zijn je zou denken dat een zwangerschapstest positief zou moeten zijn.
     
  2. Flowergirl89

    Flowergirl89 Nieuw lid

    15 apr 2021
    3
    0
    1
    Vrouw
    De onderste is van vandaag
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. 2jongensmama

    2jongensmama Fanatiek lid

    17 jan 2020
    3.847
    3.624
    113
    je had gisteren je eerste positieve ovulatie test. Dus dat is je LH piek, je ovulatietest kan prima 2 of soms zelfs 3 dagen positief zijn. De rest van je testen zijn allemaal negatief.

    Ik zou dus uitgaan dat je eisprong er vandaag of morgen is.
     
    SMJD vindt dit leuk.
  4. XdropjeX

    XdropjeX Bekend lid

    16 nov 2011
    896
    849
    93
    Idd de laatste is de enige die postief is
     
  5. Flowergirl89

    Flowergirl89 Nieuw lid

    15 apr 2021
    3
    0
    1
    Vrouw
    Maar die van 3-5 is ook positief toch?
     
  6. 2jongensmama

    2jongensmama Fanatiek lid

    17 jan 2020
    3.847
    3.624
    113
    nee. Testlijntje is daar nog lichter dan de controlelijn en ze moeten even donker zijn of de testlijn donkerder. Net als die van zondag ook niet positief is.
     
  7. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.810
    7.139
    113
    Vrouw
    Dit idd. Teststreep moet echt even donker of donkerder zijn dan de controlestreep.
     
  8. Sophie2019

    Sophie2019 Fanatiek lid

    21 jul 2018
    1.759
    1.342
    113
    Vrouw
    Ik heb bij de action testen dezelfde resultaten, soms zelfs ook ‘positief’ als ik geen piek heb. Ik ben overgestapt op sensitest, deze is voor mij veel duidelijker, daarbij altijd een heel licht lijntje, dag voor en na piek wat donkerder en maar 1 positieve.
     
  9. Oilell

    Oilell Fanatiek lid

    8 okt 2018
    2.918
    3.968
    113
    Vrouw
    Lh is een natuurlijk hormoon en altijd aanwezig in je lichaam. Daarom moet het lijntje even donker of donkerder zijn dan de controlestreep. Dit in tegenstelling tot hcg waar zwangerschapstesten op reageren. Dat maak je alleen aan als je zwanger bent dus elke streep betekent daardoor zwanger (behalve vals positief of een indroogstreep natuurlijk).

    De action heeft relatief gevoelige testen, waardoor je echt goed moet kijken of de test positief is. Ik vind die van maandag 17 positief.

    Hoe lang duurt je cyclus normaal? Want als je op 11-3 je laatste menstruatie had zou dat toch een reden kunnen zijn om eens met de huisarts te gaan praten. Je zegt wel wat bruin bloedverlies gehad te hebben, wanneer begon zo'n spotting voor het laatst? Is dat ongeveer 2 weken terug?
     

Deel Deze Pagina