Hallo Allemaal Deze maand voor het eerst aan de ovulatietesten. Nu vroeg ik mij eigenlijk af of dat de tijd van je eisprong naar je nod altijd 14 dagen is? Of verschilt dit ook nog? Ik dacht zelf dat dit het enige is wat vast staat, maar ik begin nu te twijfelen. Als je een positieve ovutest heb dan heb je binnen 24 tot 48 je eisprong. Dus vanaf een positieve ovutest duurt het nog 15 of 16 dagen tot je nod! Of heb ik het verkeerd Snap je me nog?! groetjes Faith
Hoi FandH, Je hoeft niet precies op CD14 de eisprong te hebben, kan ook iets later zijn. Eerder weet ik niet, nooit meegemaakt. Maar in de bijsluiter van de ovu-testen die ik heb gebruikt staat dat je bij een cyclus van 28 dagen op CD11 moet beginnen met testen. Vanaf de positieve test hoeft het niet precies 15/16 dagen te zijn tot aan de NOD. Dat is o.a. afhankelijk van je cyclusduur. Bij mij is het wel eens zo geweest dat ik pas op CD19 een positieve test had en na 11 dagen werd ik ongi. Succes met testen.
Hai Thanx voor je snelle reactie. Nee was het maar waar dat iedereen op cd14 je eisprong heb. Dat zou de ovutesten totaal overbodig maken. Maar ik bedoel de tijd tussen de ovutest en je nod. Maar begrijp dat die bij jou dus niet 15 a 16 dagen is. Ik ga deze maand eens tellen hoe het bij mij zit. Jij hebt ook een behoorlijke onderschrift in je handtekening. Wens je veel succes deze maand!!
Hoi faith and hope, Volgens mij verschilt het per persoon, en kan het varriéren van 11 tot 16 dagen na je ovulatie, hoop hiermee je vraag wel beantwoord te hebben!! XXX
Succes met de testen F&H. En jij ook veel succes deze maand (en evt. volgende, maar liever niet natuurlijk )