Hoi hoi, graag zou ik wat ervaringen willen horen van de sensitesten ovulatieteten wel te verstaan??? Heb al vanaf vorige week dinsdag een controle streepje, word overigens wel ietsje donkerder, wie heeft dat ook een week lang al een test streep maar nog geen knaltest??? Heb nl nog bijna nooit een streepje gehad met sensitest, en weet niet of ik voorheen een eisprong heb gehad?? alvast bedankt
Ik heb eigenlijk altijd een streepje op mijn ovutesten, maar als mijn ei er is zijn ze echt dik Bekijk bijlage 68436 Er zit nl altijd wel een zekere mate van LH in je urine, maar als je eisprong eraan komt, is die hoeveelheid zoveel meer dat je een duidelijke, even donkere streep krijgt
He.. ik heb precies hetzelfde als jou.. Dus ik hoop dat iemand me ook kan helpen.. Of kan het zo zijn, dat je wel gewoon een eisprong hebt, maargeen knaltest krijgt?
Had ik idd ook. Wel een week en toen de dag naderde waarop ik mn sprong zou moeten hebben werd ie echt niet donkerder ook niet een ietsiepietsie. Heb nou ook geen idee wanneer ik mn sprong heb gehad, testjes waren ook op dus ik wacht het maar af of het gelukt is deze maand!
hoi ik heb ook wel altijd een vaag streepje maar tijdens mijn ei echt wel donkerder dan de controle streep. het kan zijn dat je een paar keer tijdens je cyclus een iets donkerder streepje heb maar dat het niet doorzet en dus je ei nog niet springt. heb ook die van sensitest zie foto had vrij 23 en zat 24 positireve test groetjes
Ik heb ook altijd een vaag streepje gehad, en naarmate mijn eitje vorderde werd de streep ook donkerder dus nog even doortesten.
Hoi ladies, bedankt voor al jullie reactie's. Heb idd nog even doorgetest, en hij word nu steeds donkerder, denk zelfs dat mijn ei nu nadert, dus dadelijk maar aan de klus, op koninginnedag..., moet kunnen toch!!! Haha!! XXX
Ik heb inderdaad ook vrij lang een lichte streep. Wordt dan 2 dagen steeds donkerder en dan weer lichter. Mijn eisprong is meestal pas op dag 21 en niet na 14 dagen wat je vaak hoort. Lang genoeg ovutesten doen dus.
hey, ik ben gister weer begonnen met ovutesten ook van het merk sensitest en zag gister voor het eerst een licht streepje wat ik normaal nooit had gezien (omdat ik de vorige keer dus laat begon met testen). Vroeg me af of deze donkerder zou worden, maar dat verschilt dus. Ik zit nu op dag 10. Ik heb na het stoppen v/d pil namelijk een cyclus van 26 en 23 dgn gehad. Ik ben benieuwd of de mijne donkerder wordt!
Mijn testen zijn nu al 2 dagen zoals bij jou op de 19 de ?? Is dit positief of ??? Het is net een tint lichter dan de controle streep ! Zou dat positief zijn of nog niet ???