Hoi meiden, Deze ronde test ik voor het eerst met de ovutestjes van zwanger en kids. Zijn er misschien meiden die hun testrijtje met positieve ovutestjes met mij willen delen? Voorheen gebruikte ik sensitest, maar omdat deze testjes zo goedkoop zijn wilde ik ze weleens proberen en mij ei vinden natuurlijk. Kom maar op met diet foto's!
Ze beginnen bij mij wel donkerder te worden sinds gistermiddag, maar nog net niet zo donker als de controlestreep. We zijn al wel aan de klus gegaan, dus daar zal het niet aan liggen. Hoop dat er snel meiden zullen zijn die een fotootje willen plaatsen!
Oh sorry, heb ze ook niet meer. Wel eentje nog van de dag voordat ie positief werd. Maar als je hier zoekt kom je ze wel tegen trouwens!! En anders....zelf beginnen met foto's showen??? Succes!
Ik heb ze ook gebruikt en mijn ei ook telkens erg duidelijk gevonden.. Heb helaas geen testen meer om je te showen maar mijn streepje was echt donkerder dan de controlestreep als ik mijn eisprong kreeg. Succes deze maand!
hee! ik heb niet helemaal een rijtje, maar misschien heb je hier wat aan. Eerst een foto van een rijtje... de laatste is al positief. Daarna een foto van de dag erna, toen was ie knal en daarna heb ik nog twee dagen getest zoals de eerste posi ovu test. Mocht je willen kan ik nog een foto maken van heel 't rijtje, maar ze zijn nu al wel een week oud zeg maar... Liefs
http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/240577-foto-ovulatie-test-hulp-gevraagd.html Dit was die van mij. Testte twee weken hierna positief. Helaas een ma geworden. Twee weken geleden weer zo'n positieve ovu test. Bij mij knalt hij echt 1 dag, de dag ervoor en erna een licht streepje, en de rest van de tijd bijna niets zichtbaar.
Hoi meiden! Bedankt voor jullie rijtje, ik heb zojuist volgens mij ook een posi ovutest gehad, zal hieronder een fotootje plaatsen, maar zo knal als die van fevruari is ie nog niet. Ach, wellicht morgen, we klussen net zo lang door tot de ovutest weer lichter is. De sterretjes voor de cyclusdagen zijn de klusdagen bij ons, best netjes toch? Bekijk bijlage 137417
Mijn ei wil nog niet zo komen, zit inmiddels op dag 20 en van mn ovutesten word ik ook niet echt wijzer Bekijk bijlage 137433
Haha Sasjuh! Klussen!!! En bedankt voor je mooie fotootjes! Ik heb het ook weleens gehad dat mijn ei op dag 20 of 21 sprong en toen was ik zwanger, dus succes!
Dankjewel, bij mij is ie 2 dagen terug net zo donker als de controlestreep geweest, maar sindsdien worden de testen maar heel moeizaam lichter. Hoop dat ze vanmiddag licht zijn, dan weet ik wanneer de medicatie gestart mag worden!