paar vraagjes

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Michelle20, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michelle20

    Michelle20 Actief lid

    3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    ik word ook alleenstaande.. ik heb al een zoontje van 2 en ben op dit moment zwanger van de 2e.

    ALs goed is einde van de maand gaat hij het huis uit.
    Nu vroeg ik me af.... hoe doen jullie dat bijv bij echo's, gaat HIJ dan mee of laat je hem de fotos en de evt opnames achteraf zien?

    En hoe gaan jullie het doen bij de bevalling, is HIJ er dan bij? of wordt hij achteraf gebeld?

    En hoe doen jullie dat als de baby is geboren ivm zijn verlof dagen enzo? blijft HIJ dan slapen? of komt hij gewoon dagelijks op bezoek etc etc etc.

    Ik vroeg me dus af hoe jullie dat doen of hebben gedaan?
    Want ik blijf kontakt met hem houden omdat mijn eerste zoontje ook van hem is en ik kan hem zn vader niet af nemen natuurlijk en van deze baby ook niet.
     
  2. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ik heb helemaal geen contact met de biologische vader van mijn kindje.
    Hoewel hij dat wel graag wil, ik wil dit niet!
    Ik heb hem niet bij de echo's, bevalling, en nadien wil ik hem ook niet zen.
    Ik heb daar zelf een erg goede reden voor, en momenteel wordt ik gestalkt door hem, waardoor mijn mening nog vaster komt te staan.

    Heb nu sinds kort een nieuwe vriend, en die gaat wel mee naar echo's, die is bij de bevalling, en nadien blijft hij om me bij te staan.
    Hier hebben we openlijk over gepraat, en hij vroeg het zelf.

    Reden waarom mijn nieuwe vriend wel, en mijn ex niet?
    Mijn ex heeft niets anders dan negatiefs gezegd over de zwangerschap, wenst de kleine de meest verschrikkelijke dingen toe, en heeft nog nooit intresse getoont! Erkennen wil hij niet, dus dat gebeurd ook niet meer.


    Maar om op jou vraag te komen.
    Ik zou in jou situatie doen, waar jij jezelf prettig in voelt.
    Als jij hem wel bij de echo's, bevalling etc. wil hebben, dan moet je dat ook gewoon gaan doen.

    Volg je eigen gevoel;)
     
  3. Michelle20

    Michelle20 Actief lid

    3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    jaa dan heb jij volle recht om dit te beslissin loran.

    Maar ik weet niet of ik zo maar kan zeggen dat ik hem niet bij de echos wil hebben.... en niet bij de bevalling etc etc?

    Het is ook zijn kindje, en hij is er wel heel blij mee!

    Maar ik weet dus niet hoe ik het moet doen met het btrekken bij de zwangerschap? ik zou zonder hem willen bevallen het liefste aangezien ik "ons" hoofdstuk (bijna) afgesloten heb, maar jaa hoe dan ook het kindje wat er uit komt is ook van hem.

    En ik kan me niet echt inbeelden dat ik samen gelukkig met hem naar een echo ga zitten kijken en ik kan me ook niet inbeelden dat ik dus zijn steun wil hebben tijdens het bevallen.
    Snap je? maar goed... ik wil ik wil ik wil.....het is niet alleen wat ik wil.
     
  4. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    En wat zegt je 'ex' ervan dan?
    Heeft die ook aangegeven wel erbij te willen zijn, of op een andere manier op de hoogte gehouden te worden/ contact o.i.d.
     
  5. Judith75

    Judith75 VIP lid

    9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Toch denk ik dat het fijner bevallen ed is als je wel doet waar JIJ je het beste bij voelt hoor!
     
  6. leen1982

    leen1982 Bekend lid

    8 jul 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Tja, dit is een moeilijke situatie hé!

    De papa van mijn tweede kindje is niet dezelfde papa dan die van mijn eerste EN hij wil van dit kind niets weten en hij wil het ook niet erkennen!
    Dus daar heb ik helemaal geen problemen mee, ik ga overal alleen naartoe en de bevalling zal met mijn moeder gebeuren!

    Ik zou zeggen, probeer eens met hem te praten over hoe je je voelt en kijk of jullie er samen uit geraken!
     
  7. woezeltje

    woezeltje Fanatiek lid

    2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    je moet doen waar jij je lekker bij voelt,jij bent degene die zwanger is

    mijn zoontje heeft geen contact met zijn biologische vader
    bij de echo's is ie wel geweest,later kwam ie uit zichzelf niet meer bij de controles.toen ik eenmaal met mijn weeen begon kwam ie opeens wel aanzetten(hij wou vanuit mijn huis gaan werken!)heb m weggestuurd.
    doordat dat spanningen gaf moest ik alsnog een ziekenhuis bevalling doen.

    ik had een hele goede vriendin bij de geboorte van mijn zoontje naast me staan

    sterkte!!
     
  8. Miszmii

    Miszmii Actief lid

    18 aug 2006
    321
    0
    0
    Hattem
    Hmm mijn ex komt zolang de erkenning niet rond is hier niet binnen.

    Bij de eerste echo is hij meegeweest, toen hadden we het gezeik nog niet. De tweede echo heeft hij zelf geweigert. De 20-weken echo heb ik hem geweigert. En de pret-echo heb ik hem ook geweigert. Wel hadden we foto's voor hem, niet van de pretecho.

    Als jij wilt dat jou ex weet dat je aan het bevallen bent moet je het hem vertellen. Als jij dat niet wilt, bel je hem lekker na de bevalling!

    Weet niet of hij erkenning heeft al? Als hij erkenning al heeft, ben jij verplicht hem op de hoogte te houden en als hij wilt mag hij mee naar de echo's. Zonder erkenning heeft hij helemaal niks te vertellen.
     
  9. Miszmii

    Miszmii Actief lid

    18 aug 2006
    321
    0
    0
    Hattem
    Sorry dubbel gepost
     
  10. mela

    mela Nieuw lid

    8 mrt 2007
    2
    0
    0
    Het is tog moeilijk
     
  11. loopy

    loopy Fanatiek lid

    23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik heb mijn one night stand een mail gestuurd, ik heb namelijk geen telefoonnummer. maar ik heb nog geen reactie gekregen
     

Deel Deze Pagina