ik ben benieuwd wat jullie allemaal doen in het weekend. Wij zijn vaak best veel geld kwijt in het weekend omdat we niet weten wat we moeten doen en dan vaak maar naar de stad gaan en dan natuurlijk weer veel te veel kopen. dus vandaar deze vraag
Zwemmen, op visite, naar de speeltuin/dierentuin/attractiepark, in het huis klussen, schoonmaken, films kijken, zwemlessen en soms he le maal niks.
Op zaterdag hebben we zwemles van onze dochter. Daarna gaan we meestal naar huis en blijven dan in en om het huis ( met de hond wandelen, speeltuin et cetera..) Zondag op bezoek of wandelen. Soms museum
Normaal werk ik op zondag. En op zaterdag naar de voetbal van mijn zoon, wat schoonmaken, kinderboerderij of wandelen in de bossen...heerlijk!
Zaterdagochtend: opstaan met de kinderen, naar de AH en bakker voor een lekker ontbijt. Voetballen zoon (meestal rond 8.30) Gevolgd door zwemles om 10.30 Vriend is op zaterdag de hele dag van huis, sport op hoog niveau. Vertrekt rond 11 en is meestal rond 19/20 uur weer thuis. In de middag doe ik boodschappen, organiseer het huis, ga met de kinderen iets leuks doen/op visite en/of ga bij wedstrijd van vriend kijken. Einde van de middag uitgebreid koken en meestal bakken we nog iets lekkers (koekjes, cake, taart oid) Zondags is heilig, onze enige rustdag. We doen echt alleen waar we zin in hebben en deze dag zijn we echt samen als gezin. Vaak gaan we iets doen (zwemmen, pretpark, wandelen, lekker uiteten of brunchen), maar soms is het ook gewoon lekker de hele dag in campingsmoking op de bank
Vaak naar de dierentuin (hebben een abonnement), soms kinderboerderij, in het bos wandelen, naar ballorig/monkeytown oid. Op zaterdag ook boodchappen waarbij we vaak verschillende winkels afgaan en dus ook een ochtendje voor kwijt zijn. Soms ook ergens op visite of gewoon rondje wandelen in de buurt. Op zondagochtend elke week ontbijtje op bed met een filmpje erbij, gezellig en de ochtend vliegt dan ook voorbij!
Vaak niks bijzonders omdat mijn man altijd werkt in het weekend. Soms ga ik bij iemand langs of even naar de stad maar vaak blijf ik ook maar gewoon thuis omdat het Ov. Op zaterdag/zondag bijna niet te doen is met een kinderwagen
Zaterdag: gym van de oudste, daarna boodschappen doen, wassen, klusjes in en om het huis. Zondag: rustig aan, bij mooi weer naar de kinderboerderij of dierentuin (van beide abo). Bij wat minder mooi weer af en toe naar zwembad of indoor speeltuin. Winkelen doet mijn man het liefst zo min mogelijk en het is ook niet mijn favouriete bezigheid.
Werken, niks doen, naar de stad, wandelen, spel spelen, geocaching. Straks met de kleine zullen we het allemaal wel zien
zaterdags werkt mijn man gewoon dus meestal gewoon rommelen in huis, smiddags vaak lekker lui gewoon op de bank. kindjes spelen gewoon. soms met mn moeder erbij wat leusk doen zoals een binnenspeeltuin, speeltuin etc. zondags meestal gaan we wel ergens heen, speeltuin, schiphol, bij de mac kipnuggets kopen of een ijsje. eindje fietsen, zwemmen of met mooi weer gewoon lekker thuis in de tuin.
o van alles....dit weekend carnaval. Maar normaal gesproken, zaterdagochtend ballet en zondagochtend zwemmen. Verder regelmatig naar de zoo in antwerpen omdat we daar een abbo op hebben, maar ook naar de kinderboerderij, op visite, binnenspeeltuin, buitenspeeltuin, stukje fietsen/lopen, naar de stad....gewoon in huis rommelen.
zaterdag oudste gym, wij dorp even in middag tijdens slaapje jongste strijken wassen draaien smiddag zien we wel zondag echt gezinstijd en zien we het wel
Mijn man werkt 5 dagen dus in het weekend gaan wij vaak op bezoek. Mijn familie woont 100km verder dus we gaam daarheen of naar schoonfamilie. We hebben eigenlijk altijd wel iets.
Als het mooi weer is drop ik de oudste twee bij de gemeentelijke speeltuin waar ze onder toezicht kunnen spelen en gaan wij met dochter naar de softplay, boodschappen doen, of thuis rommelen. Dit alleen als ik niet al wat anders te doen heb in het weekend, dat is eigenlijk mijn tijd, ik zit 5 dagen per week 24/7 bij de kinderen en heb het weekend echt nodig om even weg te gaan en op te laden. Op dit moment zijn de twee oudste naar de speeltuin en de jongste slaapt. Ik ga zo weg met wat vriendinnen naar een concert en afterparty. Man haalt dan de oudste twee op om 17 uur. Morgen gaan we als het mooi weer is even naar het park, 's avonds heb ik weer een concert dus dan ben ik om 16 uur ook weer weg
Gisteravond uit eten met mijn man, vanochtend naar zwemles en met de oudste naar de film geweest. Vanavond filmpje kijken. Morgen shoppen bij het alexandrium met een vriendin en dan is het alweer maandag
Hangt van weekend tot weekend af. Vandaag is een nicht van mij de bestelde koekjes komen leveren. Morgen ga ik shoppen met mijn moeder en komt mijn vriend mij nadien oppikken bij mijn ouders en blijven we gelijk eten. Maar er zijn evengoed weekends dat het hier doodkalm is en er gewoon niks gebeurt buiten wat lezen of boodschappen doen. (Nog geen kinderen.)
Carnavallen Normaal gesproken lekker naar het bos of naar de kinderboerderij. Thuis gezellig maken, filmpje kijken, boodschappen doen.