Hier alles al binnen.. Ook veel educatieve dingen! En ik ben vooral benieuwd,wat ze van haar keyboard vind hahaha...
Uuh ja, ik heb ook al een tijd van alles in huis. Echt verschrikkelijk. En regelmatig loop ik de Blokker in, en dan 'Oeh, wat leuk, en dat is ook leuk, aaah die van Cars kan ook nog wel'. Heb echt geen idee meer wat er nu allemaal precies is. Ook wat dingen van de Action. Word voor mij ook een verrassing als er uitgepakt gaat worden
Hoe doen jullie dat trouwens dat winkelen? Ik heb dus bijna alles online gekocht omdat ik altijd samen ben met die kleintjes. Mijn dochter is ook zo scherp en kan nooit eens stiekem iets kopen want het is meteen 'owwww wauw hebbuuu!' haha. Die hellokittyplaid had ik dus laatst gekocht en heb die in de winkel snel achter op de duowagen gelegd en kon ze hem niet zien. Bij thuiskomst heb ik de wagen direct de gang ingeduwd en het tasje ergens weggemoffeld .
ik heb hier alles ook al! spulletjes van little people( en van opa en oma krijgen ze natuurlijk ook nog leuke dingetjes) want dan kan de rest van het speelgoed allemaal weg.. wan ze kijken hier alle 2 niet meer om naar het speelgoed, ze spelen nergens meer mee, en kunnen zichzelf dus ook niet meer zo goed vermaken ( mijn dochter speelt nog wel met der nieuwe chou chou leren lopen pop) hier probeer ik het ook te kopen als de kids er niet bij zijn, dus als manlief kan thuisblijven, of via internet. wan zoontje heeft er nog geen erg in,maar als dochter wat ziet moet het gelijk open enzz..
Wij doen niet aan pakjes avond... althans, niet groot ofzo. Vigo geeft nog helemaal niks om Sinterklaas Vanavond doen we wat in zijn schoentje en op pakjesavond krijgt hij ook een cadeautje.
Doordat ik deze maand nog geen geld krijg kunnen we geen pakjes koepn, nou heeft mijn schoonbroer aangeboden om dat voor ons te doen zodat even dochtertjes toch cadeaujes krijgen.
Voor de jongste hebben we alles al in huis. Voor de oudste 2 hebben we ook wel wat maar aangezien de jongste meer kadootjes heeft krijgen zij dit ook. Bij ons krijgt ieder een even aantal aan kadootjes. Dus volgende week maar weer is neuzen eerder hebben we gewoon geen tijd. Wel hebben we alle schoen kadootjes
Hier staat de zak al helemaal klaar sinds een week. Alles is gekocht en ingepakt. Het is maar goed dat de jongste het nog niet beseft want kwam er achter dat ik voor de oudste aanzienlijk meer cadeautjes heb gekocht. Wel allebei voor ongeveer 30 euro. Veel dingen in de aanbieding gekocht dus lekker veel waar voor ons geld.
bij ons is het kerst... maar hier nog niet veel in huis me ma heeft wle al alles voor de kids en heb al wel wat van me schoonma voor beiden. maar zelf nog niet. heb een houten winkel voor de kleine meid en wil er nog een mandje met spullen om te verkopen bijdoen. voor de kleine man wil ik graag ie grote garage van little people die was hier hel goedkopp maar 45 mar jah dat vonden meer dus uitverkocht grr en in ned is ie volgens mij wel 70 dus heb he mnu wel gevonden voor 50 maar jah ook uitverkocht en pas vanaf de 18e weer te bestellen dus dan zit ik meteen achter de pc haha
hier paar dingen gehaald via marktplaats. een little people garage en een little people trein wil nog een speeltje voor in bad halen en dan vinden we het wel genoeg. Ze is ook nog maar klein en begrijpt er weinig van
hier zijn we voor de jongens ook al klaar, het ligt ook allemaal al ingepakt klaar in een doos. nu alleen nog voor de rest van de familie, opa en oma's, ooms en tantes, maar dat zijn kleinigheidjes die niet boven de 15 euro uitkomen. voor de jongens hadden we een budget van 60 euro per kind, nu zitten we qua aantal kadootjes aardig gelijk, de een 11 en de ander 12, maar het budget is niet echt gelukt. de een zit op 78 euro en de ander op 58, maar we laten het erbij, het is nu echt wel genoeg, hoewel ik bezig kan blijven hoor!! zie steeds weer leuke dingen, maar je moet ergens een grens trekken! blijf het een supertijd vinden dat zeker!!
mijn zoontje is met pakjesavond anderhalf jaar oud, en we hebben besloten er nog een jaartje mee te wachten. ik vraag me af hoe jullie pakjesavond vieren met een baby/dreumes die het "sinterklaas-gebeuren" nog niet snapt? mijn zoontje snapt niet eens hoe hij een cadeautje moet uitpakken en wordt ook echt niet blij van de inhoud want hij snapt er toch geen bal van wil denk ik wel 1 ding kopen, maar meer omdat hij wel weer eens iets nieuws kan gebruiken.
Ik koop het hele jaar door af en toe een cadeautje bij Kruidvat. Daar hebben ze vaak aanbiedingen van Little People of iets wat er op lijkt. Er staat hier van alles boven voor Sinterklaas en zijn verjaardag (februari). Wij zijn al een tijdje voorzien dus
Ik heb al heel wat binnen, vandaag kwam er een grote doos van intertoys.nl binnen Wil er nog wel wat bij hebben, maar we hebben nog ff de tijd!
Ik heb al voor Kerst en Sinterklaas het 1 en ander besteld en ondertussen ontvangen: Baby Born pop welke kan huilen etc., winkeltje met winkelwagen, serviesje, little people speeltuin. Daarnaast had ik al een leuke loopfiets voor haar gekocht, alvast voor haar verjaardag (dmv de actie bij Toysxl). Maar ik twijfel heel erg of ik deze ook al met Sinterklaas cadeau geef. Ik vind het nu alleen moeilijk om dat te beslissen en of ik daarnaast nog wat kleine cadeautjes koop voor de feestdagen. Dit omdat mijn moeder wat koopt, mijn oma, mijn vader (gescheiden ouders), mijn schoonouders, mijn zusje, mijn schoonzusje, mijn broertje. Wel allemaal alleen voor de Sinterklaas met Kerst doen we alleen binnen het gezin nog wat cadeautjes. Wat vinden jullie?
hoi ja ik ben nu ook helemaal klaar voor ons dochtertje en neefje voor ons dochteertje voor in de schoen 10 voorleesboekjes en 5 houtenpuzzels en op 5 dec een Quinny poppenwagen en een baby bornpop van de tv die kusjes geeft en mama zegt en de armpjes om hoog doet en een telletubies laptop voor de kest krijgt ze alles van prinsessen ,lamp,stickers,dekbedovertrek,ect omdat ze volgend jaar een prinssessen kamer krijgt want dan wrd ze 2 jaar voor mijn neefje heb ik 4x hero fator dozen , playmobiel en voor de kerst kik ik nog wel en voor zijn verjaardag 13 dec krijgt hij geld liefs Citta
hier een tante die al kadootjes heeft gekocht heb en treinset, dierentuin en reddingshelicopter van abbrick gekocht (3 halen 2 betalen toysxlactie) En als ik dan hoor wat zijn andere ooms en tantes en opa's en oma's gaan kopen..... Kind heeft voor de rest van zijn leven genoeg speelgoed.