Ik had een vraag over een bestelling, omdat er met regelmaat topics over werden geopend dacht ik misschien is een algemeen topic niet verkeerd. Donderdag mail gehad van de winkel dat mijn bestelling is verzonden en kon via track en trace concrete informatie zien. Helaas staat er op de DHL site sinds donderdag al planning wordt gemaakt.. Wie heeft dat vaker gehad?
Ja hier al vaker meegemaakt. Op het moment dat het pakket werd afgeleverd stond het er nog steeds. Wij werken in onze winkel ook met DHL en ze zijn soms heel traag!
Jeetje goed om te weten dat ik niet de enige ben met deze melding! Volgens mij was DHL altijd de duurste en snelste bezorgdienst? Waar ging het mis?
Twee weken terug heeft mijn pakketje een week op die melding gestaan voordat deze aangepast werd. Ik ging ervan uit dat het de sinterklaas drukte was..
Op dit moment is het sws een ramp bij de pakketdienst. De decembermaand is overvol met pakjes. Zo had ik afgelopen wk ook al een pakje van h&m die een wk over tijd was. En grappige dat 2 dagen later al een herinnering kwam van de rekening met een euro erbovenop had nog niet eens de kans om te kleine dingen terug re sturen.
Ik koop bij een bedrijf dat wekt met DHL absoluut niets om deze reden, dat is altijd wachten tot er iets niet goed gaat. Zou contact opnemen met DHL over hoe en wat. Succes!
Dhl heb ik al vaker problemen mee gehad. Laatste zending stond bezorger voor de deur en toen kwam de aankondiging pas dat DHL zou leveren. Ook bij buren bezorgd en verkeerde nummer erop gezet weg pakketje.
Heb ook weleens problemen gehad met DHL, mede omdat hun communicatie niet goed verloopt. De klantenservice is echt drama, dus daar kom je over het algemeen ook niet verder. Het ligt ook aan de webshop en de afspraken die het heeft met de vervoerder, want bij Wehkamp maak je een specifieke afspraak met tijdsvak en dat is nog nooit misgegaan en dat gaat ook via DHL.
Ik heb dat momenteel met een bestelling via post.nl. Besteld op 2 december, 11 december pas een verzendbevestiging, sinds 11 december al staat hij op levering voor donderdag 13 december. Het is er nog niet Ik heb ook nog niet betaald (afterpay), dus maak me niet druk. Het is niet voor kerst ofzo. Ik denk overigens ook dat het bij de winkel ligt en niet bij postnl in dit geval. DHL komt vandaag een bestelling brengen van Wehkamp. Altijd op tijd moet ik zeggen.
Nu ook mee van doen. Zou eigenlijk gisteren al bezorgd worden volgends winkel maar nog steeds op planning wordt gemaakt.. hoe kun je dan thuis zijn om pakketje te ontvangen...?
Weekend besteld bij h&m, extra betaald voor levering op maandag omdat ik het uiterlijk woensdag nodig had, standaard levering zou op dinsdag of woensdag uitkomen. Je voelt m al aankomen, maandag geen pakketje. Klantenservice: de bezorger was verhinderd, we kunnen verder niks doen, laat weten als je het eind volgende week nog niet binnen hebt... oftewel sch**t aan een express zending, we flikkeren het op de grote hoop en zien nog wel wanneer het ons eens uitkomt om het langs te brengen. Met een beetje pech komt dochters jurkje voor de feestdagen niet alleen na het schooldiner, maar zelfs na de kerst eens een keertje binnen. En bedankt...
Waarom bestellen jullie dan zo laat?. Gewoon uit interesse. December is altijd een drukke periode. Waarom niet in november bestellen?
Omdat mijn kinderen traditiegetrouw in december ineens uit de helft van hun wintergarderobe gegroeid zijn Omdat mijn processortje als multitasker-to-the-max geen verwerkingsruimte heeft voor "kleine dingen die over een maand moeten" Omdat ik weiger te accepteren dat zo'n grote fail van de bezorgdiensten er blijkbaar bij hoort (een marge van 3 dagen lijkt mij toch al vrij coulant voor gewoon je werk doen, beloof het anders ook niet. Een sneeuwstorm of iets dergelijks snap ik, maar anders is het gewoon slecht geregeld)