Hallo meiden, Ik weet niet of ik hier op de goede plek mijn vraag neer zet maar ik hoop dat iemand het weet. Er zaten in de Etos doos 2 luiers van pamper met Bert en Ernie erop. Welke luiers zijn dit?? Groetjes Luna
Dank jullie wel dan ga ik die halen want ik heb nu anderen van pampers maar die worden aan de smalle kant!
pampers active 3, mijn dochter heeft ze nu ook. Ik vindt ze fijner als de babydry daar had ik continu lekkage, ze krijgt bv.
Niet om wat wel of geen goede luiers zijn hoor, maar ik vind die printjes op de luiers (welk merk dan ook) zo'n giga flauwe kul.
ja inderdaad hahaha alsof die kleine daar naar kijkt (onder 3 lagen kleding lol) maar deze luiers zijn wel erg prettig hoor
Haha, nou een kindje van een vriendin koos altijd zelf welke pamper ze aan wilde. Dus als ze ouder worden kan het erg leuk zijn. Ze wilde ook altijd weten welke mijn dochter aan had op vakantie en haar eigen broertje. Dus..... de meningen verschillen over de zin/ onzin van de plaatjes op de luiers.... dit meisje vond ze zeer zinvol
Ja idd, ze zijn vrij breed. Heb nog 4 pakken liggen hiervan (was aanbieding), dus moet nog even zien of ze fijn zijn. Ben nu nog de Active-fit aan het opmaken.
wacht maar tot ze gaan kruipen en lopen etc. dan ben je echt bij. fynn is een heel smal kindje maar hij hefet ze echt nodig want anders heeft hij gelijk zijn broekje en romper vies als hij gepoept heeft
die printjes zijn hier op het moment wel een goede afleiding hoor! Wel handig als je kindje niet meer op de rug wil liggen, maar dat vergeet doordat er zo'n leuke aap op de luier staat. Hier overigens ook Pampers Active Fit, ook vanwege lekkage bij de Baby Dry.