Pampers 3=2

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door angke, 10 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. in de nieuwe kruidvat folder

    3 pakken halen 2 betalen alle varianten pampers!


    groetjes
     
  2. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik ga volgende week naar Nederland en ik sla ze zeker in.
    Ook al ben ik geen fan van pampers het is wel een koopje dus inslaan die hap :D
     
  3. Minimuisje

    Minimuisje VIP lid

    8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik zag het ook zojuist en wilde het posten als het nog niet gepost was :) Dus hier ook ene die ze gelijk gaat inslaan!
     
  4. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ben net geweest, en uitverkocht :(
     
  5. baby4me

    baby4me Fanatiek lid

    11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    ook babydoekjes, zwembroekjes en kruidvat opvolgmelk zijn in de aanbieding!
     
  6. anja1969

    anja1969 Actief lid

    29 okt 2006
    317
    0
    0
    Lisse
    Was er vanmorgen om 9 uur en heb 3 pakken meegenomen. 2x maatje 3 en 1x maat 5 (voor onze middelste)

    Voorlopig geen luiers nodig, had nl nog 2 pakken mt 3 staan.

    Anja
     
  7. baby4me

    baby4me Fanatiek lid

    11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    maar is t nu ook echt goedkoper dan bijv de kruidvat luiers?
     
  8. Bibiche

    Bibiche Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    ik heb ook 3 pakken gehaald en ze waren inderdaad goedkoper. Kruidvat 3 pakken is 25 euro en pampers nu 3 pakken 20 euro.
     
  9. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    bij de bas van der heijden hebben ze ook pampers in de aanbieding voordeel pakken 3 voor 25,99 deze is net wat goed koper dan bij de kruidvat voor diegene die ze niet heeft kunnen of nog moet halen. de 4+ scheelde het 2 cent per luier.
     
  10. Je moet wel kijken naar de aantallen die in het pak zitten.

    Stel je hebt 3 pakken Kruidvat voor 25 euro, in een totaal 210 luiers (per pak 70 stuks)

    en van Pampers 3 pakken voor 20 euro. en dan in totaal maar 40 per pak, scheelt dus dan 90 luiers. voor 5 euro

    Ik noem maar een aantal, weet de aantallen niet.

    Om het precies uit te rekenen moet je per stuk prijs uitrekenen, dus de grootste aantal verpakken van kruidvat pakken en die prijs daarvan delen door het aantal luiers. en dat ook bij die van pampers doen, kijken of het echt wat scheelt en of het echt goedkoper is
     
  11. Minimuisje

    Minimuisje VIP lid

    8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier ook! Terwijl wij om half 11 daar waren en de actie vanochtend pas ingegaan is! Balen gewoon maar ja!
     
  12. tassie

    tassie Fanatiek lid

    23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Ze vertelden mij bij Kruidvat dat de actie 2 weken duurt. Je moet gewoon even vragen wanneer jouw maat weer binnenkomt. Die van mij hebben ze vrijdag weer, dus dan gaan we weer kijken!
     
  13. Female

    Female Niet meer actief

    6 pakken gehaald. hoezo aso :) :) :)
     
  14. Lina

    Lina Fanatiek lid

    23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Met zo'n aktie slaan wij ook altijd groot in. Manlief gaat vanavond 6 pakken halen.

    En 9 vd 10 gevallen, volgt Etos met deze aanbieding. Dus dan gaan we weer naar de Etos voor vérder in te slaan. Wij redden het meestal wel van aanbieding naar aanbieding. En jullie?
     
  15. tassie

    tassie Fanatiek lid

    23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Ben net bij Dirk v/d Broek geweest en heb 7 pakken ingeslagen. Morgen ga ik gewoon weer.
    Ze zijn daar per luier nog goedkoper dan bij Kruidvat.
    In nr. 4 zitten er 62 (bij Kruidvat 44) en ze rekenen per pak 8,66 euro. Je kan ook gewoon per pak kopen en hoeft er niet 3 tegelijk.
     
  16. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik heb nu 3 pakken gehaald bij de bas en ga straks weer 3 pakken halen en misschien later deze week nog meer. de prijs is goed.
     
  17. HOi

    etos heeft die actie idd ook.
    ik had maandje geleden al 6 pakken gekocht, met die bonnen 3=2 en 2 volle kaarten had ik mooi 6 pakken voor € 30.00
    luca is nu bijna 11 kilo. heeft nu nog anderhalf pak 4 ofzo. en nog 4 pakken 4+
    Oma had gisteren voor ons ook luiers gehaadl, maatje 5 ,ze zag de reclame en dcht heeee, dat willen ze wel hebben.
    Had ze ook de verkeerde...heb normaal altijd baby dry, had ze active fit.
    Zitten maar 29 per pak in,maar wel maatje 5 11-25 kilo. Dus die passen later nog wel,schijnen toch veel fijner te zijn als ze gaan lopen. Luca begint langzaam te stappen, trekt zich overal aan op.
    Ach oma bedoelde het goed, ze wilde het nog ruilen,maar ja, heb ze ook nog eens gekregen.lief he

    In de 4 zitten 44 luiers
    4+ 40
    wie weet wat in baby dry nr 5 zit? ik gok zo 36.


    ik heb dus wel 7 pakken reserve.
    Heb nog een bon van pampers zelf tm okt. ook 3=2,dus tegen die tijd sla ik weer ff 3 pakjes in.ff kijken naar voorraad

    Ik red het meestal ook van actie tot actie, deze ook niet,was in januari. Maar 3 pakken voor 25 ofzo wel.

    de kruidvat lueirs vind ik niet fijn

    groetjes
     

Deel Deze Pagina