Vanaf as dinsdag 2 weken. Als je drie dozen haalt met in elke doos 3 pakken dan betaal je per pak 6,43 (incl /btW) Ook zijn de pamperdoekjes weer leuk geprijst! O ja, als je niemand weet met een pasje, een dagpas kost geloof ik 5euro.
wauw! super dat wordt dus weer inslaan.. Ik wil graag met 2 vriendinnen gaan en hun kindjes gaan.. weten jullie of dat allemaal kan op 1 pas?
nee dat kan niet, je mag met 2 volwassenen op 1 pas en bij sommige makro's mogen kinderen niet eens mee, dus dat zou ik ook van te voren even checken
Staan in een aparte folder(tje), je krijgt dan ook een tweede kaartje van Les Miezerables ( geen idee of dit goed geschreven is ) gratis!
In NIjmegen mogen de kinderen gelukkig wel mee! En ik zie trouwens vooral op zaterdag regelmatig meer dan 2 volwassenen op 1 pasje mee naar binnen gaan. Je mag alleen maar 2x afrekenen per pasje.
ik heb van de vorige actie nog 2 dozen staan! ik ga maar 3 dozen halen inplaats van 6 en over dat pasje...kinderen mogen hier naar binnen (den bosch) maar heb je bvb een baby die moet in een speciaal zitje op de boodschappenwagen...dus niet in de eigen maxicosi. en 2 volwassen maximaal en ik heb weleens 3x met met pasje afgerekend in 1x....1 voor mijn moeder- 2 voor mij - 3 voor het bedrijf
ja dat verschilt echt per Makro, want zo hebben wij dus Demi weleens in de maxicosi in de winkelwagen gehad. Ook wel eens met de buikdrager trouwens. OF gewoon met de buggy. Anyway in Leeuwarden doen ze er niet moeilijk over, maar hoor verschillende verhalen, daarom attendeerde ik men er even op
dat is ook lekker in hengelo is het nu zo dat je, je tas in een kluisje moet doen... een grote handtas zege maar, de vorig keer dat wij daar waren moest een wat oudere vrouw haar KLEINE tas ook in een kluisje doen.... hier mogen kinderen tot 12 gewoon mee naar binnen...
Nee, je moet een pasje hebben, dat kun je krijgen als je een KVK-nummer hebt. Het wordt wel steeds lastiger op andermans pas naar de Makro te gaan. Jammer, in andere landen kun je zo bij de Metro binnen lopen.