Pampers welke aanbieding???

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Zara75, 26 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

    Zara75 VIP lid

    10 jul 2007
    11.960
    6.077
    113
    Happyland
    Krijg net de volgede aanbieding van het Kruidvat:
    Nu 3 midpakken Pampers Baby Dry, New Baby of Easy Up in de folder deze week van €33,57 voor €29,99 en voor jou nu slechts €26,95! Of kies voor 2 reuzepakken Pampers Baby Dry of Active Fit in de folder deze week van €33,98 en €34,98 voor €29,99 en voor jou nu slechts €26,95!

    En zie ook deze aanbieding bij de wehkamp:
    Pampers babydry maandbox 198 stuks voor 37,49 ( gratis bezorgd)

    Geen idee hoeveel er in een midpak en reuzepak babydry zit en welke aanbieding er dus voordeliger is ????
    ( zit nu nog in maat 2 en ben alvast maat 3 aan het inslaan)
     
  2. Proudmama2012

    Proudmama2012 Bekend lid

    16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Ik durf zo ook niet te zeggen hoeveel erin zitten, maar als je even op pampers.nl kijkt dan zal de inhoud er wel bij staan.
     
  3. MaMa

    MaMa Fanatiek lid

    21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Ik heb laatst twee midpacken maat 2 (64 stuks) gekocht bij de nettorama met lihl bon waren normaal 12 euro had ze nu voor 7 euro per stuk 0,11 cent per luier
    Midpack maat 3 was ook 12 euro maar zitten er 56 in dan was het 0,125 cent per luier
    Wehkamp aanbieding met 0,19 cent per luier is dus duur
    Kruidvat midpack met 0,16 cent de luier is dus al beter
    In een reuzepak zitten er 66 en kom jedus op 0,20 cent de luier
    Beste midpack dus of wachten.op een betere aanbieding
    Bv met een lihl bon bij de wehkanp bestellen?
     
  4. Marjoo83

    Marjoo83 Actief lid

    31 jan 2012
    352
    1
    16
    Ik heb net die aanbieding gehaald bij het kruidvat.
    2x reuzenpak gekocht, daar zitten er meer in dan in de midpakken in totaal!
    In een reuzenpak baby dry maat 3 zitten 66 luiers.
    In een midpak geloof ik iets van 34
     
  5. Roxyroxx

    Roxyroxx Niet meer actief

    Ik gebruik maat 4. Maat 4 is bij Wehkamp 3 reuzepakken voor 37,50 en bij Kruidvat 26,95€ voor 2... Wegkamp dus goedkoper!
     
  6. piccolina

    piccolina VIP lid

    5 mrt 2012
    7.200
    5
    0
    Pampers zijn nooit in aanbieding ofwel altijd :))
    Ze zetten prijs juist hoog en dan soort van aanbieding maken van 33%.
    Ik heb echt uren aanbesteed ervoor om uitterekenen etc maar echt nooit maar dan nog echt nooit meer dan 33% korting gezien.
    Aanbieding boven aanbieding geld dan niet.
    1 keer was bij kruidwar kassa korting 20% op product naar keuze en dan mocht het ook op reeds aanbiedingen gevruikt worden.
    Dan was het goedkoper..
    Maar kruidwat, etos, macro hanteren altijd 33% kassa korting op drie pakken. Heb ergens gelezen dat ze bij pampers zelf inkopen voor bepaalde prijsafspraak, daarom.
    Weghkamp vaak valt duurder uit maar er zijn ook van hun soms kassalorting 7.50-10 euro in email sturen ze die vaak
     
  7. LieveMamaTrix

    LieveMamaTrix Fanatiek lid

    12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik kreeg ineens een foldertje met kortingsbonnen van Lekker in het leven... Geen idee of en wanneer ik me daarvoor heb opgegeven, maar het kwam heel goed uit! Ik heb flink ingeslagen...

    2 pakken baby dry of actifit met tien euro korting. Ik gebruik maatje 3. Ze hadden toevallig nog wat oude pakken liggen, waar er 80/74 inzitten. Maar bij de Etos hadden ze pakken met 66 stuks. Ik had in totaal 4 pakken baby dry gekocht a 27 euro per 2 stuks. Daarnaast 2 pakken simply dry a 46 stuks ( alvast in maatje 4 ) voor 15 euro ( voor 2 pakken dus ).

    Ik vond het wel een ok-korting, dus ben ervoor gegaan. Normaliter kopen we de jumbo-pakken van de Kruidvat. Maar die pampers bevallen eigenlijk erg goed.... dus we gaan meer aanbiedingen afstruinen. Ik hou het topic in de gaten.
     
  8. merah

    merah VIP lid

    8 jun 2009
    13.191
    4.337
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Nooit meer dan 33% korting?
    Ik koop mijn pampers nooit voor meer dan 50% van de adviesprijs. Heb dus altijd rond de 50% korting!

    Bv. met dubbele Wehkamp korting (bv 10 euro korting boven een bepaald bedrag) icm een LIHL-bon.
    Ik weet altijd wel ergens een strakke actie te vinden...
    Toevallig net weer een maandbox gekocht bij Wehkamp. Die zijn al in de aanbieding (25% korting) van 50 euro voor 37,50 euro.
    Doe daar een LIHL-bon bij voor 10 euro en je hebt de maandbox voor 27,50 (en door een rare administratieve fout van Wehkamp deze keer zelfs voor 17,50 euro!) Gratis thuisbezorgd.
     
  9. Eden28

    Eden28 Fanatiek lid

    23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Hier in de buurt zo'n voordeel shop en daar kost een pak pampers die bij de etos 15 euro kost zo'n 7 euro. Ze hebben helaas niet altijd alle maten maar als haar maat er staat sla ik groot in
     
  10. sydneys

    sydneys Niet meer actief

    Bij de action heb ik ook eens pampers zien liggen, zijn ze daar ook niet goedkoper?
     
  11. Tymyr

    Tymyr Lid

    16 nov 2012
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gebruik de lihl bonnen altijd bij Etos wanneer ze daar in de aanbieding zijn. Werkt altijd korting over korting. Wanneer pampers geen goede aanbieding hebben koop ik luiers bij Lidl, maat 3 kost 12,5 cent en ben er redelijk tevreden over.
     
  12. piccolina

    piccolina VIP lid

    5 mrt 2012
    7.200
    5
    0
    Lijl bonnen had ik hier ook staat 33% korting en niet toepasbaar op andere kortingen? Staat 2 reuze pakken 29 euro of zo.


    En lidl- heb daar nooit pampers gekeken moet ik zeggen ook niet gezien. Hangt af van de winkel?
     
  13. Sandana

    Sandana VIP lid

    9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik tel altijd even uit hoeveel een pamper per stuk kost. Bij wehkamp kostten ze vorige week 19 ct per stuk in maat 3 en is een super aanbieding. Kruidvat zijn aanbieding was minder goed (ik meen 21 of 22 ct per stuk).

    ik gebruik kruidvat overdag en pampers 's nachts
     
  14. piccolina

    piccolina VIP lid

    5 mrt 2012
    7.200
    5
    0
    Ik tel ook altijd per stuk want die goedkopere versie pampers kosten goedkoper ook. Maar ben nooit ook lager dan 18 cent gekomen per stuk van die enige die ik wilde.
    Kruidwat zijn 12-13 cent per stuk geloof ik.
    Bonnen op bonnen gebruiken leuk maar is eenmalig op gehele aankoop dus hoe meer ik koop hoe duurder ze worden uiteindelijk.

    Als hier iemand weet pampers rond 13-14 cent per stuk scoren wil ik ook hebben :)
    Ik heb hier bonnen liggen verl voor korting pampes verschillende tijdschriften en overaal staat 2 pakken of 3 pakken met 33% koeting kassa gerekend hetzelfde wat dus overaal is bij kruidwat etos etc.
    Welke korting kan ik nog bovenop dan toepassen hier welke tijdschrift?
     
  15. Roosje83

    Roosje83 Fanatiek lid

    4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Bij wehkamp zijn nu de maandboxen 25% korting, daar bovenop kun je evt €10,00 korting krijgen met de bon van LIHL.

    Dan kom je voor baby dry maat 3 uit op 0,14 per luier
    Baby dry maat 4 is dan 0,16 per luier.
     
  16. piccolina

    piccolina VIP lid

    5 mrt 2012
    7.200
    5
    0
    ik ben dom denk ik haha :)
    ik ben nu bij whenkamp en zit met die lihl korting in mijn handen.
    er staat op dat die korting 10 euro niet geldig voor al lopende acties dus die denk ik dan niet geldig voor die 25% korting, maar goed ga toch proberen...
    Ik bestel dan 2x mandbox baby dry maand 3 met 25% korting maar waar ik die 10 euro korting invullen dan?
     
  17. piccolina

    piccolina VIP lid

    5 mrt 2012
    7.200
    5
    0
    ah ik zie het al :)
     
  18. sunshineS1976

    sunshineS1976 Niet meer actief

    Volgens mij werkt dat zo niet met die lihl bon...ben nu ook aan het kijken. Als je naar de site gaat zie je alleen die pakken en niet een maandbox...
     
  19. Roosje83

    Roosje83 Fanatiek lid

    4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Er staat idd kan niet met andere acties, toch werkt het wel, je kunt gewoon 1 doos bestellen en later de korting invullen van €10,00 dan kost een doos je dus maar €27,..
     
  20. sunshineS1976

    sunshineS1976 Niet meer actief

    Vertel Piccolina???? Want als ik dan zo een maandbox voor 27,50 kan krijgen?!
     

Deel Deze Pagina