pandora armband

Discussie in 'De lounge' gestart door mama suus, 17 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    mijn ma heeft me gister laten weten dat ze een pandora armband we leuk zou vinden voor bijv haar verjaardag. laat die dus ook binnenkort zijjn haha.

    heb eens ff gezocht maar dr is zoveel verschil in pff de sluiting bijv hoe werkt die? want als dit magneet is dan vallen die armbanden al af en word het en emt gewone sluiting.

    en hebben ze miss ook ergens nog leuke aanbiedingen. want alleen een armband is ook zo saai natuurlijk. doe het samen met mijn broer dus dat scheelt alweer. had er hier een gezien dan kreeg je een gratis engeltje erbij twv 29 euro.

    als iemand dus tips heeft zijn die van harte welkom.
    gr suus
     
  2. AnneThamar

    AnneThamar Niet meer actief

    Wil je een echte pandora? Of een 'namaak' merk?
    Want dat scheelt sowieso in aankoop van armband en bedels.

    De echt heeft volgens mij 2 verschillende sluitingen, 1 met een haakje en eentje met een clipje, ziet eruit als een rond bedeltje, die je dicht kan klikken.
     
  3. 1986Lynn

    1986Lynn Fanatiek lid

    3 sep 2009
    2.614
    364
    83
    ..
    Je bedoelt de pandorasluiting, dat balletje zeg maar..?
    Dat is geen magneet.. je zet je nagel ertussen en dan gaat ie
    open..:)

    Vind ik persoonlijk wel mooier dan een normale sluiting, maar die zijn dan wel weer goedkoper..

    Succes met het uitzoeken..
     
  4. Berte

    Berte VIP lid

    24 feb 2011
    6.849
    3.616
    113
    Vrouw
    Thuis
    Als je voor de 'echte' gaat, zou ik de armband met klipje nemen. Die sluiting valt amper op als de armband een beetje gevuld is.

    Voor de rest is een clipje bij de armband ook erg praktisch, die voorkomt dat de bedels over de gehele armband gaan 'zwerven'.

    Wil je echt de armband van tevoren kopen? Mijn vriend had mij destijds meegenomen naar de juwelier om een armband uit te zoeken, dan wist hij zeker dat ik de armband kreeg die ik echt mooi vind.
     
  5. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    het word wel een echte pandora idd. viel me mee qua prijs een sterling zilver is jah maar 59 euro. vandaag me ma nog ff laten kijken op internet omdat ik er ook een voor me dochter wil voor al haar belangrijke momenten. dus naar school. zwemdiploma en weet ik wat nog meer.
    hij word zowiezo niet compleet hoor. elke keer als ze dan jarig is kan ze weer nieuwe vragen dat was ook de bedoeling van me ma net als de bedelarmband van vroeger. ze heeft al haar sieraden zilver dus goud word het dan ook niet dat scheelt alweer haha.
     
  6. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    wati k hier in dld zag is dat het qua sluiting maar 5 euro scheelt dat is dus niks. dan word het idd de sluiting van pandora. die blijft dan ook goed dicht? niet dat ie per ongeluk losgaat en alles weg is zeg maar.
     
  7. Cynnie1984

    Cynnie1984 VIP lid

    25 feb 2009
    6.014
    140
    63
    R'dam
    Ik heb zelf ook een pandora met het bedeltjesluitstuk zeg maar ook heb ik op de tussenstukjes van die stoppertjes zitten zodat de bedels niet aan 1 kant gaan hangen echt fijn. Ik weet niet waar je woont maar als je in de buurt van Rotterdam woont weet ik een juwelier waar je bij aankoop van je armband 3 zilveren bedels kado krijg.

    edit: Die sluiting krijg je amper zelf open dus je bent hem echt niet zomaar kwijt ik heb hem nu al 6 jaar en nog nooit kapot gegaan ;)
     
  8. winniethepoeh

    winniethepoeh Niet meer actief

    ik zou haar wel ff meenemen voor de maat. Daar zit nogal verschil in. Je moet ook ruimte overlaten voor de bedels, dus moet iets groter zijn dan een 'normale' armband (die heb je vaak wat strakker).
    ik heb ook de pandora sluiting. Echt heel fijn. valt, zoals hierboven gezegd, idd bijna niet op.
     
  9. Eefke84

    Eefke84 Niet meer actief

    ik ging voor een trollbeads. daar kunnen veel mer verschillende bedels aan ( meer keus) de pandorasbedels kunnen wel op een trollbeads maar niet andersom. en ze zijn net zo duur
     
  10. Berte

    Berte VIP lid

    24 feb 2011
    6.849
    3.616
    113
    Vrouw
    Thuis
    Bij mij is mijn pandora ketting nooit per ongeluk open gegaan, maar omdat de totale prijs van de ketting voor mij behoorlijk prijzig is, hebben wij een veiligheidskettinkje erbij gekocht. Ik ben overigens wel eens een clipje kwijt geraakt, toen ik gevallen was. Daar zou ik dan ook geen extra dure meer van kopen, maar de standaard zilveren.

    Mijn trollbeads ketting is overigens wel eens ergens achter blijven haken en spontaan open gegaan.
     
  11. AnneThamar

    AnneThamar Niet meer actief

    Oh nou je het zegt Berte, dat heb ik ook een keer gehad.
    Hij schoot er zo vanaf, kwam net verkeerd terecht, maar gelukkig zag ik m neerkomen :p

    Ik heb aan mijn pandora armbanden ook gewoon andere merken bedels zitten hoor, je moet ze alleen goed passen en ze moeten niet te strak over de (euhm hoe heet dit? de plekken waar je je clipjes op kan klikken) heen laten gaan want dat kan beschadigen.

    Ik heb hele smalle polsen, dus ook de smalste armband genomen. Zelfs vol zit ie dan nog mooi, maar het is idd wel even verstandig om te laten meten.

    Veel plezier!
     
  12. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    op internet heb ik gezien dat de grootste 23cm is. zouden ze nog iets groter zijn dan. vanmorgen namelijk hier ff maat gemeten met meetlint en kwamen we eigenlijk op 24 a 25 cm uit. ken die andere trouwens helemaal niet hihihi. ben dr niet zo in thuis nog. heb al jaren geen armbanden meer om enn ook niet echt nieuwe duurdere sieraden gekocht.
     
  13. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ff naar plaatselijke juwelier geweest en die heeft simstars iemand bekent met dat merk? ze zei dat ie ook op pandora kunnen en andersom ook. zelfde sluiting en stuk goedkoper deze kost 45 euro en de bedels vanaf 4 euro
     
  14. ella27

    ella27 VIP lid

    22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    blijft super goed zitten!
    en is opzich wel gemakkelijk te openen met je nagel...

    leuk cadeau!
     
  15. lizab

    lizab Fanatiek lid

    7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Ik heb de normale sluiting, en die bevalt prima. Gaat echt niet vanzelf open.

    Ik heb niet zoveel bedels eraan. Alleen bij hele speciale gelegenheden wil ik er eentje bij. (dus geen bedels zonder betekenis.
     
  16. moontje2008

    moontje2008 VIP lid

    7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ik haal veel van handmadebeads.nl
     
  17. Lon enTijn

    Lon enTijn Fanatiek lid

    23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Ik heb een simstars armband en hij bevalt prima. Gaat niet vanzelf open, ik heb de armband met de sluiting die een beetje op een bedel lijkt. Er zitten simstars en pandora bedels aan.
     
  18. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    daarom willen wij hem ook idd niet gewoon een armband vol kopen, maar net als de bedelarmband van vroeger zeg maar.


    hebben ze van pandora trouwens ook kinderbanden. zag die wel bij simsstars aangezien ik onze dochter met de kerst ook een wil geven.
     

Deel Deze Pagina