Pap geven...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door toet, 5 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

    toet Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hoi,

    Ik wil Sophie zo pap gaan geven,maar hoeveel moet ik klaar maken,op de pak staat gewoon 200 cc met 5 a 7 schepjes...
    Is dit niet teveel voor de eerste keer?

    Groetjes,
     
  2. Yoni2

    Yoni2 Lid

    1 apr 2007
    8
    0
    0
    Ik mocht van het CB Tijmen ook al wat pap door de laatste fles gaan geven. Ik ben, op hun advies begonnen met 2 theelepels. Nu is Tijmen natuurlijk wel veel jonger, maar het lijkt me niet onverstandig het een beetje op te bouwen. Hij heeft in het begin erg last van darmkrampjes gehad en ik merkte dat ook de pap dit weer een beetje opriep. Nu hij gewend is, geef ik hem langzaam wat meer.

    Als het de eerste keer is lijkt het me ook niet prettig als het gelijk zo'n dikke pap is. Misschien eerst 2 eetlepels?
     
  3. Lente

    Lente Bekend lid

    12 jun 2007
    615
    0
    0
    Wat voor een pap wil je gaan maken? Voor in de fles 's avonds met Nutrix of echt een bordje pap 's morgens met tarwe pap?
    Voor Nutrix gebruiken wij 4 eetlepels en in haar fles.
    Wil binnenkort pap 's morgens gaan proberen (tarwe pap), maar heb me daar nog niet in verdiept, dus lees hier ff mee voor tips ;)
     
  4. toet

    toet Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Ik heb eeb blaadje van het cb gehad en daar staat een menu op:

    s'ochtends fles of pap

    s'middagdags ook fles of pap

    maar ik heb net een bordje pap gemaakt 180 cc plus 6 schepjes en 5 eetlepels nutix vanille,dit was echt veel te veel...ik heb haar een aantal hapjes van gegeven en toen nog maar 150 cc met 5 schepjes gewoon zo gegeven.
    Maar hoe doen jullie dat?
    En geeft iedereenwel pap?

    Groetjes,
     
  5. Minimuisje

    Minimuisje VIP lid

    8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik geef sinds een paar dagen om 12/13 uur een bordje pap ipv een fles. Hij vind het heerlijk. De nutrix vond Joris verschrikkelijk en ik heb toen tarwe pap gekocht vanaf 6 maanden en dit gaat prima! Hij vind het overheerlijk en reageert en niet anders op! Hier maak ik de pap gewoon op eigen inzicht... Maar omdat Joris ook al een maaltijd krijgt (aardappelen of rijst met groente) denk ik dat hij het daarom ook beter kan verdragen.
     

Deel Deze Pagina