Mijn kindje is iets meer als 6 maanden en geef het nu al hoor. Volgens mij mag dat vanaf begin af aan.
Ik geef het ook al sinds een maand, ondanks dat er 9 maanden wordt geadviseerd. Geen reacties op gehad, behalve dat ze het wel lekker vindt
Stefan Kleintjes houdt 1 jaar aan, dus wij hebben gewacht tot ze (bijna) 1 was. Maar je kunt het gerust geven nu, zeker als hij nergens nog reactie op gehad heeft.
HIer voor het eerst gegeven toen ze bijna 1 waren. Mijn zoontje reageerde er meteen op (kreeg uitslag). 2 weken later weer geprobeerd bij hem, weer uitslag. Dus nooit meer. Maar het mag vanaf 9 maanden tegenwoordig, 'vroeger' werd het aangeraden om te wachten tot 1 jaar.
Ik schijn vroeger allergisch geweest te zijn voor aardbeien maar Simone heeft nergens last van. Volgens mij hebben we het rond de 8 maanden een keer geprobeerd. Ze vond er niks aan
Nooit geweten eigenlijk. Hij heeft het met 7 maanden al eens gehad. Het zit ook in olvarit potjes van 8 maanden. Nou zijn ze hier toch licht gevoelig voor allergie maar gelukkig geen reactie gehad. Ik wacht er maar weer effe mee anders...
Ik denk met 15 maanden. Kreeg de eerste paar keer wel wat pukkeltjes, maar dat heeft mijn man ook nog steeds. Niks enstigs hoor, geen eczeem ofzo. Is volgens mij typisvh iets voor aardbeien, komt door die zwarte pitjes. Mijn schoonzus schilt die dingen.