Even een tip voor wie deze zomer graag zo`n parasol wil aanschaffen. Ik was ook op zoek naar zo`n parasol maar momenteel zijn ze bijna nergens leverbaar, dus heb ik een babyzaak hier in de buurt opgebeld of die ze nog hadden, nou ook niet. Degene van die winkel zei toen dat hij wel een andere parasol had die op de mura past en dat is eentje van titanium baby en idd wij zijn naar de winkel gegaan en hij past er goed op, zijn er in allemaal leuke kleurtjes en degene vna de winkel zei dat deze beter is als die van de mura. Oja en prijsverschil: mura parasol 39.95+7.95 voor het opzet stuk en die van titanium baby 16,99 nogal een groot verschil dus dat moest ik ff delen.
Ben eens even op de bestelbon van de Prenatal gaan kijken: Parasol zwart 25.99 euro Parasolclip Mura 6.79 euro Heb de wagen wel besteld tijdens de mamamazzeldagen, dus er is over deze prijs wel 20 procent korting afgegaan..
bedankt voor de tip! Ik heb ook de Mura besteld, en vind t wel leuk dat je nu een leuk kleurtje kunt pakken ipv zo saai zwart (dat is onze wagen wel.. hahaha)
Dat vind ik dus ook heb een mooie rode, de bak is bij ons antraciet maar de kinder inzet is rood dus past straks mooi bij elkaar.
wij hebben ook een mura maar hebben de parasol van de bebe comfort erop met de clip van de mura. De parasol was iets van 29,95 en de clip 7,95. Hmmmm..... die gekleurde vindt ik toch mooier. Misschien ga ik er nog wel 1 halen. Mocht ik er 1 nodig zijn als onze uk in de wandelwagen zin. Nu doen het met onze mooie zwarte. Maar bedankt voor de tip !!
Wij hebben die ook bij Baby-dump gezien, maar de verkoper raadde het juist af, omdat de parasol er zo af kon waaien. Vreemd, die tegengestelde adviezen.
Die van bugaboo past overal op geloof ik.. op mijn quinny kon ook alleen deze, vertelden ze. Toch t eigen merk van prental geprobeerd toen de verkoopster uit zicht was.(eigenwijs) En hij past prima! Gewoon proberen dus, want bugaboo is idd 39,95!!! Belachelijk..
Wat raar dat je niet eerlijk ingelicht bent over de parasol van de maxicosi mura. Toen ik nog zwanger was werd ik gebeld dat deze uit de handel is, omdat hij gevaarlijk bleek te zijn. Dus toen kreeg ik een andere.