Tienermoeder

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door AmberPepijn, 23 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AmberPepijn

AmberPepijn Niet meer actief

Hallo allemaal,
    Ik wilde me even voorstellen hier. Ik ben Amber, 17 jaar oud en ik woon met mijn vriend van 17 en onze dochter van 14 weken bij mijn ouders thuis. Momenteel zitten mijn vriend en ik allebei in examenklas havo 5. En ook ben ik 10,4 weken zwanger van de 2e (door de pil heen).
    Als iemand vragen heeft, stel ze gerust!

2. Fristi

Fristi Lid

9 jan 2014
    92
    0
    6
    Welkom :)

oef lijkt me wel lastig hoor, een dochtertje van 14 weken en nu alweer zwanger :$
    hoop voor je dat het allemaal lukt, succes en veel plezier op het forum ! ;)

3. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Door de pil heen........

Weten je ouders het al?

4. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

Welkom,
    Lijkt me best pittig.
    Heel veel plezier op zp :)

5. bloempjeroos

bloempjeroos Actief lid

29 okt 2012
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd, zal wel schrikken zijn voor je ouders, hoe hebben ze je tweede zwangerschap opgepakt? Pittig voor jullie denk ik dat je nog op school zit, en een kleine zorgen je ouders overdag voor jullie babytje?

6. AmberPepijn

AmberPepijn Niet meer actief

Mijn ouders en schoonouders reageerden gelukkig heel goed, ze boden meteen al aan om naast Aimée ook op de baby te passen. Op maandag en dinsdag gaat aimée nu naar mijn schoonmoeder, op woensdag naar mijn oma en op donderdag en vrijdag past mijn moeder op. Volgend schooljaar ga ik een deeltijd opleiding doen en gaan de kleintjes op maandag en dinsdag nog steeds naar mijn schoonouders, op woensdag naar mijn moeder en op donderdag en vrijdag ben ik dan thuis.

7. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    pfieeuw heftig zeg. Fijn dat jullie het allemaal zo goed hebben geregeld.

Veel plezier op zp

8. bloempjeroos

bloempjeroos Actief lid

29 okt 2012
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat jullie zo goed geholpen worden zeg! Veel plezier hier op zo

9. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Ik ben ook door de pil heen zwanger geraakt....

Veel plezier op zp, zal idd wel schrikken zijn geweest voor jullie.

10. Liesje92

Liesje92 Niet meer actief

Hier ook door de pil heen zwanger geraakt. Ik weet nog heel goed hoe erg ik me rot geschrokken was! Zo te horen gaat het helemaal goed komen, met jullie 4en straks :) succes.

Oh en knap hoor dat je nog op school zit! Echt petje af! Ik vond het toen echt ontzettend zwaar maar heb het ook gedaan. Ik vond dat ik het aan mijn dochter verplicht was om een diploma te halen en dat is dan ook gelukt. Ik vond het toen alleen wel ontzettend zwaar. (Ik was 19 en bevallen in mijn examenjaar, op de dag voordat de examens begonnen) over timing gesproken :D

11. ria30

ria30 Actief lid

24 apr 2011
    170
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd, veel bewondering voor jullie als gezin en familie.
    Succes met je opleiding.

Deel Deze Pagina