Nemo: tja, alles is al gezegt denk ik....ik zou denk ik persoonlijk ook even doorzetten. Kun je jezelf achteraf nooit iets verwijten. En morgen werken....da's ff minder he....maar komt goed, 1 uurtje bezig en je weet niet anders. En even weg en jezelf zijn is ook wel heel lekker hoor!! Sterkte morgen, ik zal aan je denken als ik achter mijn bureau kruip. BB: ahh, arme Pipje. Kon je er soms maar heel even inkijken he!! Misschien inderdaad tandjes? Hopelijk vind ze snel haar ritme terug. En anders af en toe zetpil, als dat helpt heeft ze blijkbaar toch ook ergens last van toch? Wij gaan trouwens eigenlijk nooit naar jullie kermis! (scheelt gelijk ook hoop geld) Cinnamon: ahaaaa eindelijk, daar was je weer!! Ik snapte er niks van, maar jullie hebben op de VK praktijk blijkbaar eerst intake en dan pas echo! Hier was dat altijd andersom. Spannend volgende week! Hartje pas met 14 weken gehoord bij je andere kindjes? das best laat toch? Houden ze zo van verstoppertje spelen? En probeer je rust te nemen he, ook al is dat met dat op en neer gerace soms moeilijk! Heb je het nieuws trouwens al met anderen gedeeld??? Vlek: hier ook echt hersftweer, bah! Ik vind noodweer niet zo erg maar die vieze wind!!!! Blerh! Vanmorgen zat ik met jp te knutselen....zijn nichtje is morgen jarig, en die heet net als jou meisje maar dan met een i ipv een y! Dus we hadden haar naam met glitterletters geplakt zegt ie in ene: "en hoe schrijf je dan ....?? (jou meisje d'r naam dus) Hiiii, hij is haar toch echt nog niet vergeten hoor! Real love... Rasp: aha, jij dus ook zo'n ellendige middagen tegenwoordig? Echt ik trek dat gedrag niet hoor. Vanmiddag ook weer: "mama, ik ga in de zandbak spelen" Denk je: he leuk, hij heeft iets gevonden wat hij leuk vind. Kom ik 5 min later kijken, staat de halve garage blank (hebben er een wasbak geplaatst waar hij bij kan) en heeft hij water gehaald en s even modder zitten maken en het halve terras bevuild met hopen zand en water. En dan naar binnen rennen met zandhanden, en het was nét schoon binnen!! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ben dan misschien een zeikerd, maar voor mijn gevoel doe ik momenteel niks anders dan foeteren en opruimen, foeteren en opruimen Meis: Werk ze! En hopelijk geen onweer op je weg terug!!
Zoals ik het dus begrijp heeft ze geen heupdysplasie. Niks mis met de heupen, lijkt mij dan . De enige reden om de broek aan te laten is dan dus om haar heupjes soepeler te maken. Maar zou het dan niet voldoende zijn om hem 's nachts en slaapjes aan te doen en haar verder juist soepel te laten bewegen? En dan in combie met fysio? Maar heb de fysio nog niet gesproken, wie weet zegt zij wel hetzelfde als de arts, dus geen idee of ze het oneens zijn. Ze heeft hem verder gewoon volgens normaal ritme aan gehad vandaag. Maar voor de duidelijkheid: als ik nogmaals advies ga krijgen om hem aan te laten ga ik dat NATUURLIJK doen! Maar omdat het dus alleen om haar spieren gaat, leken mij operaties, botgroei e.d. nu dus niet meer van toepassing... Ik verwaarloos jullie. Sorry. Lees wel mee, dus ben op de hoogte. Morgen al 13:00 klaar met lessen, maar nog vergadering om 16:15. In de tussentijd vast tijd om mee te beppen
Kijkt er hier iemand 'wie trouwt mijn zoon'?? Dat kán toch niet serieus zijn of wel????? En giraf vond Sebastiaan leuk???? Die jongen is toch niet helemaal helder wel dan? Zal t maar niet over die moeder hebben, wat een vertoning! En dat programma 'achter gesloten deuren', kennen jullie dat?? Dat is toch geacteerd niet dan? En slecht, allemaal slechte studenten volgens mij . Maar goed, zit t dus wel beide soms te kijken, hoe slecht...
Wie trouwt mijn zoon is echt vreselijk!! Wat een mensen allemaal!! @Merel, ja soms heb je echt het gevoel dat je alleen nog maar loopt te mopperen en inderdaad opruimen is hier ook geen doen momenteel. Het was bij jou vandaag letterlijk dweile met de kraan open maar zo voelt het hier vaak figuurlijk ook hoor pfff.
Gelukkig kunnen we hier bij elkaar onze gal spugen!! Lucht altijd wel op moeten we maar denken! Ohhhh heb nu alweer Sint-stress. Bah bah, baal toch zo intiegelijk van die verjaardagsdatum van jp he....en ML zei het net al: het komt elk jaar terug en het blijft elk jaar een probleem voor ons. Ik wil zoooooooo graag rust die dagen voor 3 dec dat hij jarig is! En dat is ons niet gegunt door schoonfamilie. En mijn ouders willen ook heel graag iets doen voor de kinders, maar mijn moeder heeft er gewoonweg geen zin meer in, omdat het elk jaar véél en véél teveel is voor onze jp......ZUCH Zo nu ben ik klaar met zeiken en zeuren! (SORRY!!!)
Zolang het maar oplucht Merel!! Dames ik ga naar bedje, k weet t is nog vroeg maar de oogjes willen niet zo goed meer open blijven. Ml is al naar boven en ik ga nu ook! Trusten allemaal!
Ja ik vond hem zo lief onzeker Maar hij is wel een beetje (heel erg) autistisch volgens mij.... Die moeder..... Pfffff.... Ik denk dat we daar hetzelfde over denken
Goodmorning!! Werkse voor diegene die moeten werken vandaag!! Hier schijnt de zon vandaag, heerlijk, eindelijk weer lekker naar buiten. Fijne dag allemaal!!
Dames willen jullie even meekijken? Zit nu op 3 of 4 dagen voor nod.... http://i1166.photobucket.com/albums/q619/hdfuvddbvdfj/20120925_122303.jpg
IK ZIE EEN STREEP! WAAR? DAAR OP DE TEST, DAAR OP DE TEST, JA DAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik vind hem best wel goed te zien hoor, wel nog erg licht, maar zou zeker over 2 dagen nog eens testen! Ik zweer dat je zwanger bent!!!!!!!!!! WAAHHAAAAAAAAAAAAAAAA te gek!!
Jaaaaaaaa ik zie hem ook!!! Streep is een streep whoehoooooooooo Giraf en Cinn dat word weer samen bevallen Laters dames ik ga ff slapen was half 4 vannacht
tis toch sterk Cin en Giraf, dat jullie elkaar steeds weer opvolgen! Voel je je ook anders Giraf? Omdat je niet precies weet wanneer je NOD is, en dan toch al eerder testen??
Ik had op 13 en 14 sept een positieve ovutest... Zondagochtend heb ik voor het eerst een test gedaan en die was HEEL licht positief, ml zag het niet eens zo licht Gistermiddag nog een keer getest, was het streepje weer iets donkerder en vanochtend was de test zoals op de foto en ietsiepietsie donkerder dan gisteren....donderdagochtend ga ik weer testen whaaahhhh vind het super spannend!!!!
Cinn: Jeetje wat een drukte meid. Zou fijn voor je zijn als je ouders weer terug zijn. Inderdaad wel laat steeds om een hartje te horen. Meis: Pffff half 4 is wel laat Slaapse! Vlek: Moest je nog veel puin ruimen van de storm? Hoe is het met het buikie? BB: Komkomkom maar ongi!! En wat super zeg dat je weer bij de bso terecht kan! Snel je papieren halen (ben hier ook nog druk bezig) Merel: Kan me voorstellen dat je doodongelukkig voelt op je werk. Bleh.. Heb je nu ook al WW ofzo moeten aanvragen? En Jp en Daan kunnen ook samen een chagrijnen clubje oprichten Giraf: Doe morgen maar weer een test! Kan niet wachten!! Loulou: Zag een prachtige foto op FB! Super, van harte! Quint: Hoe is het? LM: Ooh lekker vooruitzicht, binnenkort minder werken! En de grote dag voor je meisje komt ook snel dichterbij Rasp: Toch niet verhuizen? Als het verstandiger is niet te doen is het wel beter. Dan inderdaad over 2 jaar mooi droomhuis kopen. Nu dus lekker je huisje opknappen? Nou, weer aan het werk. Ben al klaar met de lessen, maar nog vergadering om 16:15. Kan ik even wat zinnigs doen, zoals ZP Vind ik zo sneu, kindjes vandaag al om 7:30 bij kdv moeten brengen en kan ze dus pas rond 17:15 ophalen.. Sarah heeft van 23:00 tot 0:30 gehuild. Geen idee wat er was. Daarna is ze wel weer lekker gaan slapen. ML is weer weg. Morgen gelukkig pas 10:00 beginnen, dus dan hoef ik ze niet zo vroeg te brengen.
Giraf: jij teste toch altijd laat vet posi met je andere zwanerschappen? Weet het zeker, je bent zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!! Als je tussen zondag (stiekemerd!) en dinsdag verschil zit, moet het goed zijn lijkt me!!!! Zo leuk weer! Ook voor Vlek, dat jullie met 3 toch nog 3 maanden 'allemaal' samen zwanger kunnen zijn! Ik wacht nog even op je knallertest met de toeters en bellen. Nemo: getver da's minder ja, als je dan samen zo laat pas thuis bent. Kun je niet lekker even gaan shoppen dan? Tijd voor jezelf?? Morgens low start dus. Ik kan nog geen WW aanvragen, dan kan pas uiterlijk binnen 2 dagen na je laatste werkdag en op zijn vroegst een week voor je laatst werkdag. Je moet je laatste loonstrookje daarvoor hebben. Maar volgende week gaat faillisement aangevraagd worden, geen idee wat er dan op me af gaat komen. Hopelijk niet nog meer dagen op kantoor onder toezicht van een curator....dat lijkt me echt pas k*t.